Gå til innhold

Perfekt dersom man er søtsugen og vil være sunn

Anbefalte innlegg

Det er jo superlett men jeg synes det er kjempegodt og perfekt om jeg er fysen på noe søtt:

3 ss mager kesam (ca 100gr – 74kcal)

1 ss vaniljekesam (ca 20gr – 19kcal)

1 ts Stevia (1,88kcal)

1 ss Oboy Less Sugar (ca 34kcal)

Total: 129kcal, 15gr protein, 13g karbohydrater, 1,5g fett

Kontra Piano Duo yoghurt karamell og sjokocrisp med samme mengde:

Total: 224kcal, 5gr protein, 31g karbohydrater, 9g fett

Enjoy:-)

Fortsetter under...

Takk for tips! Jeg prøver og prøver å lære å like kesam, dog har ennå ikke lykkes.

Men vaniljekesam smaker jo som vanlig vaniljeyoghurt? Vanlig mager kesam smaker ikke spesielt godt, enig i det, men når jeg får inn en dash mager vaniljekesam så smaker jeg bare vanilje :-)

Men vaniljekesam smaker jo som vanlig vaniljeyoghurt? Vanlig mager kesam smaker ikke spesielt godt, enig i det, men når jeg får inn en dash mager vaniljekesam så smaker jeg bare vanilje :-)

Mmm, vaniljekesam er kjempegodt! Favorittdesserten her i huset er bringebær med vaniljekesam. :)

Annonse

Gjest snadder44

Takk for tips! Jeg prøver og prøver å lære å like kesam, dog har ennå ikke lykkes.

Vaniljekesam er jo digg da, vi pleier å lage fruktsalat og ha vaniljekesam i. Før brukte vi en blanding av melonyoghurt og pisket krem, men denne er nesten bedre vil jeg si :-)

Masse frukter og litt sjoklade i mmmmmmmmmmmmmm

Gjest Et spørsmål til deg

Et spørsmål litt utenom det du skrev.

Ser at du bruker stevia. Har du prøvd i matlaging/baking ellers? Hvor mye stevia i forhold til vanlig sukker? Har ikke helt funnet ut av det....og har lyst å prøve og bytte ut sukker med stevia i julebaksten.

Ser at du bruker stevia. Har du prøvd i matlaging/baking ellers? Hvor mye stevia i forhold til vanlig sukker? Har ikke helt funnet ut av det....og har lyst å prøve og bytte ut sukker med stevia i julebaksten.

Jeg baker aldri så det kan jeg desverre ikke svare deg på.

Kanskje noe andre her inne vet?:-)

Annonse

Gjest mormora

http://www.stevia.no/oppskrifter.php

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...