Gå til innhold

Hva har Antidepressiva gjort med meg?? Hjelp...

Anbefalte innlegg

Gjest LiseKristine36
Skrevet

Begynte med Cipralex og ble meget dårlig...Jeg ble veldig dårlig og måtte avbryte etter 7 uker. Da falt jeg om på gulvet besvimte. Jeg var oppe i 20 ng, men da jeg tok det begynte det å brenne i føttene mine. Dette var et sant mareritt. Fikk svarte prikker i synsfeltet samt susing i hodet(Øresus). Disse får jeg mere av i liggende posisjon samt anstrengelser(Ting som får blodet til hodet om dere skjønner). Når jeg våkner etter søvn føles det som jeg er lobotomert. Det har vært slik i snart ett år etter jeg jeg prøvde disse. prøvde oxo ulike slag andre ssri/snri. og ja jeg fikk disse støtene samt at jeg brukte en uke på å trappe ned , men jeg ble så dårlig at jeg måtte. Tilsammen hadde jeg vel ca 15 forskjellige bivirkninger, men jeg sitter igjen med koordinasjonsproblemer, øresus/susing i hodet (minner om det rusmisbrukere opplever etter skader av ecstacy),synsproblemer/prikker foran synsfeltet, tankekjør, reagerer på ulike matvarer(Også et problem jeg ikke hadde før). SÅ SPØRSMÅLET ER: KLARER HJERNEN/KROPPEN OG REPARERE SEG VED HJELP AV TID, ELLER MÅ JEG LEVE MED DETTE RESTEN AV MITT LIV? Noen med erfaring vedrørende dette? Dette blir omtalt på nettet som langvarige bivirkninger av brukere verden over..noen har blitt kvitt dem, andre har hatt de i åresvis osv.. Er det eventuelt noe jeg kan ta for å fungere normalt igjen. Fikk medisinen mot panikk angst, men hva jeg opplevde av denne medisinen var panikkangst bare en dråpe i havet. Jeg kunne ha levd med panikkangst resten av mitt liv hadde jeg sluppet dette bivirknings helvetet. Jeg har prøvd og få kontakt med et behandlingssenter i Svergie som visstnok har erfaring med ssri behandling som har gått galt. Men igjen noen som har opplevd lignende og går det bort? Har merket bedring , men det er fryktelig irriterende.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...