Gå til innhold

Viktig informasjon bør deles

Anbefalte innlegg

Hei!

Av ulike grunner og for ikke å glemme bør vi alle vite om Norges barnemordere. Det er ingen grunn for å unnskylde deres ondskap eller ingen grunn for å ikke tro vi kan treffe på dem en dag, snart er dette uhyret fri til å plage flere barn:

http://nb.xiandos.info/Kim_Morten_Larsen

http://www.ringblad.no/nyheter/article4021980.ece

Man spør om djevelen fins? Man trenger ikke spørre meg hvordan han ser ut!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/386385-viktig-informasjon-b%C3%B8r-deles/
Del på andre sider

Fortsetter under...

han burde også fått 19 års fengsel samme som han som drepte den gamle damen.

Hei!

Ja det er denne urettferdigheten som stadig gjentar seg fordi vårt rettsystem bygger på/ vektlegger i form av strafferammer for vold mot barn til lave straffeutmålinger.

Barn har hele livet foran seg, er de ikke så "heldige" å dø under mishandlingen så får de sine liv ødelagt. Feks ble to innvandrerbarn, søsken, hjerneskadet etter foreldrenes vold, foreldrene går fri, men i dette tilfelle ble barna omplassert, men foreldrene anket.

Barn i Norge har lite rettsvern derfor er det svært viktig å varsle på den måten man kan om barnemorderne, det er flere av dem enn man vil like å vite.

De får ingen eller svært lave straffer for volden de utøver, noen ganger med døden som følge.

Annonse

Ved 8 års fengsel er han ute før de 8 årene er gått også :( Dessverre

Hei!

4 år :-(

Han angrer ingenting, for han innrømmer ingenting, selv om denne lille gutten døde flere mnd før han egentlig døde fysisk, hans hjerte var knust. Jeg tror den som egentlig knuste den var hans mor som likegyldig lot en fremmed drepe sitt barn.

Hun er like farlig som stefaren, likegyldighet og følelseskulde er farlig det også.

Gjest Cinnamongirl

Hei!

Ja det er denne urettferdigheten som stadig gjentar seg fordi vårt rettsystem bygger på/ vektlegger i form av strafferammer for vold mot barn til lave straffeutmålinger.

Barn har hele livet foran seg, er de ikke så "heldige" å dø under mishandlingen så får de sine liv ødelagt. Feks ble to innvandrerbarn, søsken, hjerneskadet etter foreldrenes vold, foreldrene går fri, men i dette tilfelle ble barna omplassert, men foreldrene anket.

Barn i Norge har lite rettsvern derfor er det svært viktig å varsle på den måten man kan om barnemorderne, det er flere av dem enn man vil like å vite.

De får ingen eller svært lave straffer for volden de utøver, noen ganger med døden som følge.

Er fullstendig enig med deg!

Er fullstendig enig med deg!

Hei!

Takk.

Jeg føler meg svært alene i min kamp for barns rettigheter i et samfunn lagt opp etter voksnes behov og rett.

Jeg vet og føler mange er enige med meg, men likevel føler jeg meg ofte alene, når jeg sier noe, om barns rettsikkerhet mot drap og vold i Norge i dag så blir det merkelig og helt musestille rundt bordet, da blir jeg tenksom, så forstår jeg at jeg er mer alene enn jeg håpet, og jeg aner ikke hvorfor.

Men om 100 av 100 mennesker er i mot meg på visse områder så endrer jeg ikke mitt syn. Nå vet jeg at jeg ikke er alene, men det føles sånn når jeg bare tar opp en sak som er av de ytterste få som provoserer meg, vold mot barn og vold mot dyr, da skjer det noe skummelt i meg.

Jeg er derfor glad du får meg til å føle meg likevel som en del av og ikke som en helt annen art.

Gjest old lady

Hei!

4 år :-(

Han angrer ingenting, for han innrømmer ingenting, selv om denne lille gutten døde flere mnd før han egentlig døde fysisk, hans hjerte var knust. Jeg tror den som egentlig knuste den var hans mor som likegyldig lot en fremmed drepe sitt barn.

Hun er like farlig som stefaren, likegyldighet og følelseskulde er farlig det også.

Så sant som det er sagt.

Vi har nylig fått dom i en annen drapssak, hvor det heller ikke foreligger noen tilståelse.

Han fikk 19 år for dette.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...