Gå til innhold

Motorvarmer stått i lenge.... haster med svar!

Anbefalte innlegg

Gjest bilen miiiiin

Jeg har en gammel bil som jeg har plugget i motorvarmer på, sånn på utsiden av bilen - ledning...

Den har nå stått i over ett døgn uten at bilen har blitt brukt!

Er dette for lenge?

Skadelig for bilen?

Noen sier den kun skal stå i noen timer om gangen, gjennom natten for eksempel...

Hvsa kan skje?

Ja, jeg er jente, nei, jeg er ikke blond, hahaha:))

Fortsetter under...

Gjest bilen miiiiin

Ingen fare, du skader ikke bilen med dette. Det eneste som kan skje er at levetiden på selve motorvarmeren blir litt kortere hvis du gjør dette veldig ofte. Men utover det så kan du ta det helt med ro og sove godt i natt:-)

Så om denne ledningen står i 48 timer, så skader jeg ikke bilen?

Jeg er ikke hjemme og får ikke fikset det...

Så da trenger jeg ikke få noen til og kjøre opp og nappe den ut?

Holder til i morgen og....

Ble litt nærvøs her når jeg hørte at dette kunne smelte/skade motoren på noen måte... :(

Så om denne ledningen står i 48 timer, så skader jeg ikke bilen?

Jeg er ikke hjemme og får ikke fikset det...

Så da trenger jeg ikke få noen til og kjøre opp og nappe den ut?

Holder til i morgen og....

Ble litt nærvøs her når jeg hørte at dette kunne smelte/skade motoren på noen måte... :(

Smelte motoren? Hvem har sagt det til deg nå da? Motoren blir omtrent dobbelt så varm under kjøring som den blir av en motorvarmer.

Med andre ord, ta det helt med ro:-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...