Gå til innhold

Sobril i perioder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil gjerne høre om andre har erfaring med dette og om NHD kan si noe om det.

MIn angst og uro er veldig periodebetinget. Da tar jeg Sobril, 1-3 tabl. (15mg) pr. dag, noen få dager innimellom uten. Denne perioden kan vare i noen uker. Uroen er aller verst på morgenkvisten, normalt dette?

Så kommer det for meg det merkelige: Plutselig en dag kan jeg våkne med en mye "lettere" kropp, jeg er et nytt menneske på en måte. De fysiske kroppslige plagene er borte, dvs. ubehag i magen, klump i magen, klump i halsen, svelgeubehag og romling i halsen. Uroen er også så godt som forsvunnet, mye bedre i hvertfall.

Da kan jeg ha en god periode i alt fra EN dag til flere uker. Tenker ikke på Sobril i det hele tatt.

Er det noen som har en forklaring på dette eller kjenner seg igjen?

Har også fibromyalgi med utmattelse som største plage foruten muskelsmertene. Har sjekka stoffskiftet og tatt mange andre blodprøver, alt bra.

På forhånd takk for innspill.

Skrevet

''Er det noen som har en forklaring på dette eller kjenner seg igjen?''

Livets gang, det går opp og ned. I perioder er man bedre enn andre ganger.

Skrevet

''Er det noen som har en forklaring på dette eller kjenner seg igjen?''

Livets gang, det går opp og ned. I perioder er man bedre enn andre ganger.

Det var ikke sånn da jeg var yngre :(

Gjest bølger
Skrevet

Jeg tar sobril kun ved behov. Svinger mye. Men jeg kan svinge i løpet av dagen. Når du tar 15 x 3 med sobril i døgnet tror jeg ikke du skal kjøre bil.

Skrevet

Har du en behandler?

Hadde en i 2 år, men fikk ikke så mye ut av det annet enn å lære en del puste og avspenningsteknikker.

Skrevet

Jeg tar sobril kun ved behov. Svinger mye. Men jeg kan svinge i løpet av dagen. Når du tar 15 x 3 med sobril i døgnet tror jeg ikke du skal kjøre bil.

Nei, det gjør jeg ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...