Gå til innhold

Ikke stolt lenger

Gjest Maria-magdalena

Anbefalte innlegg

Gjest Maria-magdalena
Skrevet

Jeg har lyst å kjøpe en julegave og bursdagsgave til jenta ( ang. barnevernet). Jeg er fadder for henne. Jeg kan vel gjøre det og sende den i posten?

Skrevet

Det kan du, men vær forberedt på at mora vil komme til å returnere den til deg, uåpnet.

Skrevet

Om det er du som meldte fra til barnevernet så synes jeg du nå skal la denne familien være i fred.

Skrevet

Du kan men du bør ikke. La familien være i fred, både for din og deres del.

Gjest Maria-magdalena
Skrevet

Det kan du, men vær forberedt på at mora vil komme til å returnere den til deg, uåpnet.

Da har jeg iallfall sendt noe, så får jeg heller få den i retur...:-)

Gjest gateway
Skrevet

Jeg synes som enkelta andre her at du bør la familien være i fred. Nok er nok..

Gjest Maria-magdalena
Skrevet

Jeg synes som enkelta andre her at du bør la familien være i fred. Nok er nok..

Jeg reagerer litt på måten det skrives på at nok er nok her... jeg har ikke tatt noe som helst kontakt med vedkommende, det er kun hun som har sendt div. mail og sms til meg.

Det eneste jeg tenkte er å sende en julegave til ei som jeg er fadder for og som jeg brydde meg om. Da har jeg iallfall vist at jeg ikke har glemt henne.

Det at jeg har skrevet mye om det her inne, vet jeg.. sikkert altfor mye. Men er ferdig med det nå.

Skrevet

Jeg reagerer litt på måten det skrives på at nok er nok her... jeg har ikke tatt noe som helst kontakt med vedkommende, det er kun hun som har sendt div. mail og sms til meg.

Det eneste jeg tenkte er å sende en julegave til ei som jeg er fadder for og som jeg brydde meg om. Da har jeg iallfall vist at jeg ikke har glemt henne.

Det at jeg har skrevet mye om det her inne, vet jeg.. sikkert altfor mye. Men er ferdig med det nå.

Du har ved flere anledninger beskrevet at du opplever det som svært vanskelig at denne moren har tatt kontakt. Selv om jeg kan forstå du mener det godt virker det mot sin hensikt det du gjør/har gjort, det kan oppleves som at du heller bensin på bålet og ikke lar dem være. Gjort er gjort, jeg håper hun gir gaven til datteren og lar den passere i stillhet.

Skrevet

Da har jeg iallfall sendt noe, så får jeg heller få den i retur...:-)

Kan det tenkest at jenta kan bli opprørt på julaften fordi hun ikke har sett deg på evigheter når hun får en gave?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...