Gå til innhold

Tips om psykolog

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg lurer på om du kan tipse meg om en privat psykolog i Bergen som er god på spiseforstyrrelser? Har googlet litt rundt, og tatt noen tlf, men den ene jeg fikk napp hos var det ikke time hos før langt over nyttår. Men jeg tror jeg trenger hjelp nå. Vet du om noe?

Skrevet

Hvis du fikk time på nyåret hadde jeg hoppet på hos denne. Det er vanlig med langt lenger ventetid enn som så. Jeg tror det blir vanskelig å finnen noen som kan ta deg inn tidligere,

Gjest lykke til!
Skrevet

Da var du heldig som fikk napp så tidlig. Vær klar over at det vanligvis er en vurderingssamtale først. Deretter er det lang ventetid før selve behandlingen starter, opp mot et halvt år etter den første samtalen. Du bør videre sjekke om psykologen har avtale slik at det blir gratis utover frikortgrensen. Du finner sikkert info på kommunens hjemmeside el. Du kan google psykolog med avtale. Har du behov for akutt hjelp nå, eventuelt samtaler mens du venter på timer hos psykolog, må du kontakte fastlegen din. Du kan ha faste samtaletimer der. Er dette vanskelig å snakke om kan du skrive et "brev" som du tar med deg til første time og lar legen lese. Da vil h*n spørre deg oppfølgingsspørsmål, som sikkert er enklere å forholde seg til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...