Gå til innhold

Aaaaaaaaaaaaaaa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så lei at jeg tror jeg kreperer. Jeg har 3 idiot-eksamner før jul og det er så kjedelig å lese at jeg tror jeg går og legger meg på ring 3 og dør. Skulle ønske noen kom og slo meg ned på gata.

Kjære Gud. Drep meg! Eller la det bli 2013 NÅ.

Gjest eksamenstrollet
Skrevet

Du skal være forsiktig med å "ønske" deg sånne ting,kanskje det skjer deg noe,som gjør at du angrer ,for at du ikke fikk tatt de 3 eksamen.

Lykke til med lesingen :)

Skrevet

Jeg har eksamen på fredag. Om jeg feiler, så henger jobben min i en veldig tynn tråd.

Men forberedelsene er kjedelige lell. Good luck!

Skrevet

Jeg har eksamen på fredag. Om jeg feiler, så henger jobben min i en veldig tynn tråd.

Men forberedelsene er kjedelige lell. Good luck!

Hvis jeg feiler kommer nav til å sende torpedoene sine på meg. De kommer til å banke den siste gnist av liv ut av meg, knuse alle bein i kroppen min, og etterlate meg i en grøft utenfor Oslo s 22. desember. Der etter kommer de til å klistre en lapp på jakka mi der det står "God jul. Hilsen NAV".

God lykke, til deg og!

Skrevet

Huff, jeg kjenner igjen disse følselsene fra den gangen jeg studerte. Jeg kjente aldri på det underveis, men de siste to ukene før eksamen var jeg så lei at jeg ikke visste hvordan jeg skulle få tiden til å gå. Nipugging hele døgnet,

Lykke til, det går bra skal du se, det er jeg helt sikker på:-)...så kan du ta juleferie med god samvittighet.

Skrevet

Huff, jeg kjenner igjen disse følselsene fra den gangen jeg studerte. Jeg kjente aldri på det underveis, men de siste to ukene før eksamen var jeg så lei at jeg ikke visste hvordan jeg skulle få tiden til å gå. Nipugging hele døgnet,

Lykke til, det går bra skal du se, det er jeg helt sikker på:-)...så kan du ta juleferie med god samvittighet.

Jeg tror jeg går og legger meg direkte på kirkegården.

Skrevet

Jeg tror jeg går og legger meg direkte på kirkegården.

Gå å legg deg i senga nå og sov godt:-)..............senere kan du komme hit og slappe av i spabadet...

Skrevet

Hvis jeg feiler kommer nav til å sende torpedoene sine på meg. De kommer til å banke den siste gnist av liv ut av meg, knuse alle bein i kroppen min, og etterlate meg i en grøft utenfor Oslo s 22. desember. Der etter kommer de til å klistre en lapp på jakka mi der det står "God jul. Hilsen NAV".

God lykke, til deg og!

Hahaha:)) Takk for en god latter rett før leggetid :)) Tenk så heldig du er som har de eksamenene!! Jula blir jo ekstra bra for deg som endelig kan feire at noe er overstått. Vi andre stakkarene har ingenting å feire, annet enn at Jesus ble født :P

Skrevet

Jeg har også eksamen, og må stå opp midt på natta flere ganger i uka for å rekke å jobbe med den før jeg går på den betalte jobben. Akkurat nå er jeg også noe så inderlig drittlei - og ikke minst inn til margen sliten. Sitter her i et nattestille hus og skjønner ikke helt hvor jeg skal hente mer motivasjon fra. Blærg.

Skrevet

God lykke, til deg og!

:-) Innlegg som dette burde bevares for all fremtid!

Gjest ællemælle
Skrevet

Hahaha:)) Takk for en god latter rett før leggetid :)) Tenk så heldig du er som har de eksamenene!! Jula blir jo ekstra bra for deg som endelig kan feire at noe er overstått. Vi andre stakkarene har ingenting å feire, annet enn at Jesus ble født :P

Er ikke han Jesus født ut på vårparten en gang?

Skrevet

Er ikke han Jesus født ut på vårparten en gang?

Spørs hvordan du definerer "vårparten" :P

Gjest ællemælle
Skrevet

Spørs hvordan du definerer "vårparten" :P

Kanskje han er født på høsten for alt jeg veit :) Jeg tror imidlertid ikke han ble født 24 desember.

Skrevet

Kanskje han er født på høsten for alt jeg veit :) Jeg tror imidlertid ikke han ble født 24 desember.

Det skal sikkert litt til at de har truffet nøyaktig dato, ja ;)

Skrevet

God lykke, til deg og!

Pass! Med flying colors!

Hvordan går det med deg?

Skrevet

Pass! Med flying colors!

Hvordan går det med deg?

Hvordan det gikk med henne? Hun overlevde ikke, men jeg har tatt over livet hennes, og tror jeg kommer til å gjøre en bedre jobb med hensyn til de kommende prøver i livet.

Mvh

Heartlin

Skrevet

*lol*

Husker følelsen. Du får forsøke å kose deg som best du kan mens det står på. Tenk på at du ønsker å lære fremfor å prestere på eksamen.

Skrevet

Pass! Med flying colors!

Hvordan går det med deg?

Lever, men er en smule vrak, bortsett fra fasademessig.

Godt å høre at det gikk bra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...