Gå til innhold

Trenger hjelp - samsung galaxy y

Gjest helt tulling med duppedipper

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg skal åpne en operatørlåst samsung galaxy y. Jeg har kodene til å åpne den, men sliter med visse ting her.

Først har jeg en lang kode å taste inn, når jeg har tastet inn den kommer jeg til et skjermbilde som heter nettverkslås. Har også koden som skal tastes inn der, der er det tre ruter, en som koden skal skrives inn i, en ok-tast som skal trykkes for å bekrefte koden, og en stopp tastatur.

Men problemet er at når jeg skal taste inn koden på nettverkslåsen, kommer jo tastaturet på, og når det er på, så kommer jeg ikke ned for å trykke på ok-knappen.

Noen som skjønner hva jeg mener, og kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/386415-trenger-hjelp-samsung-galaxy-y/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med å trykke på den delen av skjermen som ikke tastaturet er på?

Det gikk ikke det heller. Men tok kontakt med leverandør, og det viste seg at telefonen ikke virket som den skulle :(

Så da var det å sende en helt ny telefon inn til reparasjon...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...