Gå til innhold

Enda et AP mafia medlem....

Anbefalte innlegg

Ah, du har ikke argumenter. Takk.

Som sagt, Ingebrigtsen sier selv han er skyldig, i motsetning til Kolberg.

''Ingebrigtsen sier selv han er skyldig, i motsetning til Kolberg.''

Jaha, så det er det som avgjør skylsspørsmål, ikke sakens realiteter og objektive bevis.

Du hadde sikker gjort deg godt som dommer da Thomas Quick ble dømt, eller hva?

Fortsetter under...

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Goliath

12

• Nord og ned

11

• mrxx

10

• Sør

9

Mest aktive i denne tråden

''*knegg* – flisa''

Flisa, hvorfor nører du opp under slike personangrep?

Kritiser gjerne AP/Kolberg for hans politikk osv. men å synke ned til slike personangrep er unødvendig.

Med vennlig hilsen

''men å synke ned til slike personangrep er unødvendig.''

Og det var altså en fis fra samme ræv som i månedsvis opprettet tråder enkomst inneholdende personsjikane av Siv Jensen her inne.

''Ingebrigtsen sier selv han er skyldig, i motsetning til Kolberg.''

Jaha, så det er det som avgjør skylsspørsmål, ikke sakens realiteter og objektive bevis.

Du hadde sikker gjort deg godt som dommer da Thomas Quick ble dømt, eller hva?

Thomas Quick er ett godt eksempel. Han har innrømmet litt av hvert han også, så det er nok lurt å høre litt på motparten og ikke ta alt for god fisk og kanskje etterforske det som har skjedd.

Annonse

Thomas Quick er ett godt eksempel. Han har innrømmet litt av hvert han også, så det er nok lurt å høre litt på motparten og ikke ta alt for god fisk og kanskje etterforske det som har skjedd.

Javisst. Innrømmelse alene er ikke nok, men bare en indikasjon på skyld som må understøttes av alt annet som kan fremlegges av bevis. Det var jo der alt sviktet totalt når det gjaldt Quick.

Og tvert i mot hva Sør innbilder seg er innrømmelse en formidlende faktor hvis skyld foreligger, noe Goliath påpeker, men som Sør ikke skjønner et fnugg av.

''Thomas Quick er ett godt eksempel. Han har innrømmet litt av hvert han også, så det er nok lurt å høre litt på motparten og ikke ta alt for god fisk og kanskje etterforske det som har skjedd. – mrxx''

Så du mener at Ingebrigtsen har innrømmet noe han ikke har gjort?

Seriøst?

''Thomas Quick er ett godt eksempel. Han har innrømmet litt av hvert han også, så det er nok lurt å høre litt på motparten og ikke ta alt for god fisk og kanskje etterforske det som har skjedd. – mrxx''

Seriøst?

''Så du mener at Ingebrigtsen har innrømmet noe han ikke har gjort?''

Mener du at Ingebrigtsen har innrømmet alt det du beskylder han for?

Seriøst?

''*knegg* – flisa''

Kritiser gjerne AP/Kolberg for hans politikk osv. men å synke ned til slike personangrep er unødvendig.

Med vennlig hilsen

Nører ikke - klarer bare ikke la vær å le. Spesiell type han der. Jeg er ikke bedre :)

Seriøst?

Hvor har jeg sagt det? Enten ønsker du å vri på dette fordi du har kjørt deg helt ut i grøfta i den forrige tråden eller så klarer du ikke å lese eller at du ikke skjønner en dritt av hva du blir tatt på.

Hvor har jeg sagt det? Enten ønsker du å vri på dette fordi du har kjørt deg helt ut i grøfta i den forrige tråden eller så klarer du ikke å lese eller at du ikke skjønner en dritt av hva du blir tatt på.

Nuvel, det var du som trakk inn Thomas Quick.

Mener du RI har innrømmet noe han ikke har gjort? Hadde han ikke et forhold med en 17-åring?

Nuvel, det var du som trakk inn Thomas Quick.

Mener du RI har innrømmet noe han ikke har gjort? Hadde han ikke et forhold med en 17-åring?

Nå surrer du igjen, ikke har jeg trukket inn Thomas Qiuck og ikke har jeg påstått at Ingebriktsen har innrømmet noe han ikke har gjort.

Jeg lurer på om du i det hele tatt forstår hva vi sier til deg. Nå burde du ta deg en time out og se om du kommer deg.

Annonse

''*knegg* – flisa''

Med vennlig hilsen

Personangrep? det snaker du om? Nå tror jeg du bør ta deg ei pause og tenke deg nøye om hvordan du holder på, dette begynner å bli tragisk.

Nå surrer du igjen, ikke har jeg trukket inn Thomas Qiuck og ikke har jeg påstått at Ingebriktsen har innrømmet noe han ikke har gjort.

Jeg lurer på om du i det hele tatt forstår hva vi sier til deg. Nå burde du ta deg en time out og se om du kommer deg.

Her er det du skrev:

Og i tilfelle du også glemte spørsmålet:

''Mener du RI har innrømmet noe han ikke har gjort? Hadde han ikke et forhold med en 17-åring?''

Her er det du skrev:

Og i tilfelle du også glemte spørsmålet:

''Mener du RI har innrømmet noe han ikke har gjort? Hadde han ikke et forhold med en 17-åring?''

Det er ikke jeg som har dratt inn Thomas Quick i tråden:-)

Hva han har innrømmet eller ikke har ikke jeg tatt stilling til og det er ikke det du er tatt på, men det har du ikke fått med deg.

Det er ikke jeg som har dratt inn Thomas Quick i tråden:-)

Hva han har innrømmet eller ikke har ikke jeg tatt stilling til og det er ikke det du er tatt på, men det har du ikke fått med deg.

Så da er altså forskjellen at RI har innrømmet det.

Flott!

Hva var det du sa han var dømt skyldig i?

Eller er det ikke krav om slikt siden han er fra AP?

Jeg tror du må finne ut hva du egentlig mener selv og ta en diskusjon med deg selv, før du diskuterer ulike saker på samme forum.

Hva er Ingebrigtsen dømt for sa du?

Eller er det ikke et krav siden hun som varslet om det er en søt ung jente - og da gjelder plutslig andre regler?

Hva var det du sa han var dømt skyldig i?

Eller er det ikke krav om slikt siden han er fra AP?

Jeg tror du må finne ut hva du egentlig mener selv og ta en diskusjon med deg selv, før du diskuterer ulike saker på samme forum.

Hva er Ingebrigtsen dømt for sa du?

Eller er det ikke et krav siden hun som varslet om det er en søt ung jente - og da gjelder plutslig andre regler?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...