Gå til innhold

Enda et AP mafia medlem....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Goliath

12

• Nord og ned

11

• mrxx

10

• Sør

9

Mest aktive i denne tråden

Ah, du har ikke argumenter. Takk.

Som sagt, Ingebrigtsen sier selv han er skyldig, i motsetning til Kolberg.

Og fordi Kolberg påstår at han er uskyldig, så skal vi ikke stille kritiske spørsmål til måten han har opptrått på, men rette de kritiske spørsmålene til varsleren i stedet?

Og fordi Ingebrigtsen innrømmet at han har opptrådt dumt (men på ingen måte ulovelig) for 8 år siden, så skal vi ikke stille kritiske spørsmål ved varslerens motiver for å komme frem med denne kritikken nå - rett før nomineringen skal gjøres i Troms Ap, der Ingebrigtsen var største konkurrent til både hennes og hennes favoritt på listen?

Ditt syn på hvordan rettssikkerhet skal fungere i virkeligheten, ligger meget fjernt fra hva du normalt forfekter Sør - og min påstand er at du er full av dobbeltmoral....i tillegg til mye annet....

''Thomas Quick er ett godt eksempel. Han har innrømmet litt av hvert han også, så det er nok lurt å høre litt på motparten og ikke ta alt for god fisk og kanskje etterforske det som har skjedd. – mrxx''

Så du mener at Ingebrigtsen har innrømmet noe han ikke har gjort?

Seriøst?

Det er da ingen som har sagt noe slikt her, men bare en fortolkning som foregår i ditt eget hode.

Ingen setter et spørsmålstegn ved hva Ingebrigtsen har gjort. Det settes kun spørsmål ved hvilke motiver kvinnen kan ha hatt ved å trekke frem dette 8 år etter - og rett før nominasjonen i Troms Ap.

Det har du blitt fortalt hundrevis av ganger før Sør, og du kommer med de samme idiotiske løgner, påstander og spørsmål - igjen og igjen og igjen og igjen...

Du kan umulig ha så tungt for det at du ikke har fått det med deg.

Det finnes faktisk en mulighet for at kommunen har opptrått på en slik måte at Kollbergs respons var fullt ut berettiget. Man må kunne ta tak i private forhold selv om man er rikspolitiker.

mvh

Det har du helt rett i, men da skal du ikke bruke din maktposisjon til å true med - punktum.

Det er nettopp da du må gå frem på samme måte som alle andre vil måtte gjøre det.

Og tross alt så representerer han nettopp det partiet som står bak mesteparten av det han kritiserer for ikke å fungere som det skal.....

''*knegg* – flisa''

Flisa, hvorfor nører du opp under slike personangrep?

Kritiser gjerne AP/Kolberg for hans politikk osv. men å synke ned til slike personangrep er unødvendig.

Med vennlig hilsen

Og hvordan har du oppført deg mot Siv Jensen?

Du er så full av dobbeltmoral at det er kvalmt.....

''Man kan i hvert fall si en ting om Ingebrigtsen - og det er at han har større baller enn Kolberg - og en vesentlig bedre etisk fortåelse, selv om han også har tråkket feil. Og ikke minst er han i stand til å ta og vise ansvar for egne handlinger. Det er tydligvis ikke Kolberg..... – Goliath''

Fordi han ikke innrømmer noe galt han ikke har gjort?

Så du mener de ulike varslerne lyver?

Og da rent teoretisk - hvis ingebrigtsen ikke hadde innrømmet skyld, så skulle vi i den saken antatt av varsleren der også løy?

Annonse

Det er da ingen som har sagt noe slikt her, men bare en fortolkning som foregår i ditt eget hode.

Ingen setter et spørsmålstegn ved hva Ingebrigtsen har gjort. Det settes kun spørsmål ved hvilke motiver kvinnen kan ha hatt ved å trekke frem dette 8 år etter - og rett før nominasjonen i Troms Ap.

Det har du blitt fortalt hundrevis av ganger før Sør, og du kommer med de samme idiotiske løgner, påstander og spørsmål - igjen og igjen og igjen og igjen...

Du kan umulig ha så tungt for det at du ikke har fått det med deg.

Godt sagt, virker ikke som han enten ikke forstår hva som blir sagt eller ikke ønsker å forstå det. Antagelig det siste, da han vet at han da innrømmer at han har tapt diskusjonen, men gjentar det samme i ren krampe og som til slutt ender med at han påstår at han har svar på spørsmålet i håp om at ingen husker eller gidder å sjekke tråden. Men de som følger med i tråden vet jo hva han har svart på og ikke, må bare riste på på hode av dette.

Selvinnsikt er en god ting.

Det har du helt rett i, men da skal du ikke bruke din maktposisjon til å true med - punktum.

Det er nettopp da du må gå frem på samme måte som alle andre vil måtte gjøre det.

Og tross alt så representerer han nettopp det partiet som står bak mesteparten av det han kritiserer for ikke å fungere som det skal.....

''Det er nettopp da du må gå frem på samme måte som alle andre vil måtte gjøre det.''

Jeg er ikke sikker på at han har gått fram så veldig annerledes enn hva 'alle andre' ville gjort i en slik situasjon. Det er ikke unaturlig å bli sint, hissig og true med advokater om man mener at et sårbart familiemedlem er blitt urettmessig politianmeldt av kommunen.

Spørsmålet er om han har presentert seg som stortingsrepresentant og eller bruk Stortingets e-post, brevpapir etc. eller på andre måter referert til sin posisjon i saken.

Som privatperson må også en som har en høy stilling kunne ta tak i ting. Det kan bli for lettvindt å la seg intimidere og påberope seg maktmisbruk.

Selvsagt er det fullt mulig at Kolberg har gått over sterken for hva som er akseptabelt for hvem som helst. Men jeg synes det er for mye man ikke vet i denne saken til å kunne konkludere.

mvh

Ideelt sett ja. Men mennesker er subjektive skapninger, og det er åpenbart at kolbergs fremtoning lettere kan fremkalle antipatier hos folk enn f.eks hans kollega Støre.

Slik er det bare.

''Ideelt sett ja. Men mennesker er subjektive skapninger, og det er åpenbart at kolbergs fremtoning lettere kan fremkalle antipatier hos folk enn f.eks hans kollega Støre.''

Men det er også lov å ta et par skritt bakover og tenke gjennom hvordan man ville vurdert saken om det gjaldt en person man liker godt og har stor respekt for.

mvh

''Det er nettopp da du må gå frem på samme måte som alle andre vil måtte gjøre det.''

Jeg er ikke sikker på at han har gått fram så veldig annerledes enn hva 'alle andre' ville gjort i en slik situasjon. Det er ikke unaturlig å bli sint, hissig og true med advokater om man mener at et sårbart familiemedlem er blitt urettmessig politianmeldt av kommunen.

Spørsmålet er om han har presentert seg som stortingsrepresentant og eller bruk Stortingets e-post, brevpapir etc. eller på andre måter referert til sin posisjon i saken.

Som privatperson må også en som har en høy stilling kunne ta tak i ting. Det kan bli for lettvindt å la seg intimidere og påberope seg maktmisbruk.

Selvsagt er det fullt mulig at Kolberg har gått over sterken for hva som er akseptabelt for hvem som helst. Men jeg synes det er for mye man ikke vet i denne saken til å kunne konkludere.

mvh

''eller på andre måter referert til sin posisjon i saken.''

Det er jo nettopp det de som anklager ham for maktmisbruk sier at han har gjort.

''eller på andre måter referert til sin posisjon i saken.''

Det er jo nettopp det de som anklager ham for maktmisbruk sier at han har gjort.

Har du link til det?

De artiklene jeg har lest har det kun stått at han var hissig/sint og truet med advokater samt seg selv. Har ikke lest noe om at han har presentert seg med tittel og krevd ting på bakgrunn av sin posisjon.

mvh

Har du link til det?

De artiklene jeg har lest har det kun stått at han var hissig/sint og truet med advokater samt seg selv. Har ikke lest noe om at han har presentert seg med tittel og krevd ting på bakgrunn av sin posisjon.

mvh

''Har ikke lest noe om at han har presentert seg med tittel og krevd ting på bakgrunn av sin posisjon.''

http://dt.no/nyheter/kolberg-vet-du-ikke-hvem-jeg-er-1.7675860

Sitat: «Vet du hvem du snakker med?»

«Ja, det vet jeg meget godt.»

«Da vet du at jeg har makt og at jeg kan bruke den. Om du vet ditt eget beste, gir du det datteren min ønsker», minnes Schwencke, som fortalte rektor på skolen om samtalen.

Gjest lauring

''Har ikke lest noe om at han har presentert seg med tittel og krevd ting på bakgrunn av sin posisjon.''

http://dt.no/nyheter/kolberg-vet-du-ikke-hvem-jeg-er-1.7675860

Sitat: «Vet du hvem du snakker med?»

«Da vet du at jeg har makt og at jeg kan bruke den. Om du vet ditt eget beste, gir du det datteren min ønsker», minnes Schwencke, som fortalte rektor på skolen om samtalen.

''Sitat: «Vet du hvem du snakker med?»

«Da vet du at jeg har makt og at jeg kan bruke den. Om du vet ditt eget beste, gir du det datteren min ønsker», minnes Schwencke, som fortalte rektor på skolen om samtalen.''

En typsik AP pamp av godt gammelt merke dette her. Og ikke noe engangstilfelle:

''...flere offentlige ansatte i Lier kommune nå hevder seg forsøkt presset av Arbeiderparti-toppen Martin Kolberg i forbindelse med en rekke ulike saker opp gjennom årene.''

Annonse

mvh

Hvis det som står her er korrekt......

http://www.dagbladet.no/2012/12/07/nyheter/arbeiderpartiet/politikk/innenriks/24718626/

Sitat: "Da vet du at jeg har makt og kan bruke den. Om du vet ditt eget beste gjør du det datteren min ønsker, skal Kolberg da ha sagt".

Og sitat: "

«Vet du ikke hvem jeg er?»

Martin Kolberg ble provosert da han fikk beskjed om at alle behandles likt, hevder offentlig ansatt i Lier."

.....så er det selvfølgelig maktmissbruk.

Har du link til det?

mvh

Se svar til deg i tråden rett ovenfor....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...