Gå til innhold

Adventstiden ødelagt, intet mindre

Anbefalte innlegg

http://minmote.no/index.php/2012/12/kathrine-17-lurt-av-dyr-kosmetikk-kalender-inneholdt-varepr%c3%b8ver-og-tomme-luker/

Klart det er kjipt å oppdage at man har brukt 300 kr på noe dritt, men ødelegger det virkelig hele førjulstiden? Håper det er VGs formulering, i motsatt fall er det noen som trenger en skikkelig virkelighetsorientering...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/386428-adventstiden-%C3%B8delagt-intet-mindre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laban

7

• Lillemus

4

• Katt-ja

4

• tonie

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest fryktelig ;-)

Ansiktsuttrykkene, samt teksten om at adventstiden er ødelagt er helt ut av proposjoner.

(og hvordan kan hun vite at luke 15 er tom, uten å ha gjort det utrolig uetiske å åpne luker fremover i tid?? Det er da IKKE lov?? ;-))

men at innholdet ikke var verdt prisen eller stemte med produktomtalen, er jeg helt enig i.

Annonse

De så ut som de hadde opplevd det verste som kunne skje - og hvorfor har hun åpnet luke 15? :)

''...etter å ha vært så skuffet over innholdet i de første lukene bestemte vi oss for å åpne alle. Jeg ble dypt sjokkert over resultatet.''

Jeg har en følelse av at begrepet "sjokkert" har blitt alvorlig svekket de siste årene.

Oh. My. God. Folk kommer virkelig i alle varianter :D Prøver å sette meg inn i hva-i-all-verden det er som får folk til å ringe pressen og oppfordre til sak, endatil MED BILDE. *Rister på hodet*

''Prøver å sette meg inn i hva-i-all-verden det er som får folk til å ringe pressen og oppfordre til sak, endatil MED BILDE. ''

Haha, ja - det er et studie verd :-)

Gjest Anker hotell

''Prøver å sette meg inn i hva-i-all-verden det er som får folk til å ringe pressen og oppfordre til sak, endatil MED BILDE. ''

Haha, ja - det er et studie verd :-)

Jeg synes det er helt flott. No more crap kalender fra den kanten :) Jeg sto faktisk og så på den, men det ante meg hva som var inn i den. For det sto hvor mange ml det var i flaskene. Også rabbatkort i tillegg. Den er litt sleip faktisk av leverandøren. Burde vært gitt bort maks 50 kr.

Annonse

Jeg synes det er bra at noen tør å stå fram så Kicks får gjennomgå, for dette er jo lureri, men jeg stusser også over at dette ødelegger hele adventstida. Stakkars jente, da har hun ikke mye å glede seg over i livet. Og sjekk det lidende blikket til mamma, da!:)

Men....Er det ikke flaut å stå fram med julekalender når man er så stor? Trodde det var mest for unger, jeg.

Jeg synes det er bra at noen tør å stå fram så Kicks får gjennomgå, for dette er jo lureri, men jeg stusser også over at dette ødelegger hele adventstida. Stakkars jente, da har hun ikke mye å glede seg over i livet. Og sjekk det lidende blikket til mamma, da!:)

Men....Er det ikke flaut å stå fram med julekalender når man er så stor? Trodde det var mest for unger, jeg.

Det er begrepsbruken og oppslaget jeg også reagerer på. Jeg er ikke det minste positiv til at det selges kalendere med tomme luker eller tulleinnhold til hundrevis av kroner.

Leverandøren har da også skjønt at her er det bare å legge seg langflat.

Jeg synes det er helt flott. No more crap kalender fra den kanten :) Jeg sto faktisk og så på den, men det ante meg hva som var inn i den. For det sto hvor mange ml det var i flaskene. Også rabbatkort i tillegg. Den er litt sleip faktisk av leverandøren. Burde vært gitt bort maks 50 kr.

Det er nok ikke slik at de som har svart i tråden syns kalenderen var fin og ingenting å klage over, men mer det faktum at en kalenderskuffelse ødelegger hele adventstida for en 17-åring. Og mora.

''Men....Er det ikke flaut å stå fram med julekalender når man er så stor? ''

Man blir ALDRI for stor for adventskalender! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...