Gå til innhold

sykt å overspise?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som sagt det er ulike grunner til overspising. Når grunnen er kjedsomhet synes jeg at å bryte et slikt mønster kun handler om at man tar ansvar og lar det være. Jeg synes også at å benevne "overspising" og sette det i en slik sammenheng er med på å skape et inntrykk av at overspising er noe tullete greier. Det er synd for dem som virkelig sliter med dette, da folks "forståelse for" ikke akkurat øker.

Vet ikke om jeg tar feil, men føler det ligger mer bak innlegget enn ren kjedespising. At problemet er mer omfattende enn det.

Skrevet

Vet ikke om jeg tar feil, men føler det ligger mer bak innlegget enn ren kjedespising. At problemet er mer omfattende enn det.

Da synes jeg man burde skrive om det litt annerledes enn det gjøres her, men nok om det :)

Ha det godt :)

Skrevet

Da synes jeg man burde skrive om det litt annerledes enn det gjøres her, men nok om det :)

Ha det godt :)

I like måte:)

Skrevet

''Javel så er jeg ansvarsløs...''

I det du tar opp forsøker du å fraskrive deg ansvaret :)

Neida, legger iallefall ikke ansvaret over på andre. Men mener det er overvektige som burde fått hjelp, folk som er mer overvektige enn meg. De sliter virkelig, det er sykelig fedme og de kommer ikke ut av det. Er heldigvis ikke der jeg, skal ta kontroll :)

Skrevet

''Skal ta meg sammen på nyåret''

Hvorfor vente til nyåret?

Du vil antakelig føle deg bedre med en gang du kommer i gang, og hvorfor vente flere uker med tiltak som får deg til å føle deg bedre?

Klarer ikke nå, det er kaker og godteri hvor enn jeg snur meg. Da må jeg putte det i meg for det er så godt, men gleden er kortvarig. Blir elendig, skal huske det...ta meg sammen på nyåret :)

Skrevet

Klarer ikke nå, det er kaker og godteri hvor enn jeg snur meg. Da må jeg putte det i meg for det er så godt, men gleden er kortvarig. Blir elendig, skal huske det...ta meg sammen på nyåret :)

''Da må jeg putte det i meg for det er så godt, men gleden er kortvarig. Blir elendig, skal huske det...ta meg sammen på nyåret''

Kaker + turer er bedre enn bare kaker :P

Skrevet

''Da må jeg putte det i meg for det er så godt, men gleden er kortvarig. Blir elendig, skal huske det...ta meg sammen på nyåret''

Kaker + turer er bedre enn bare kaker :P

Helt sant :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...