Gå til innhold

NHD- hva kan hjelpe?

Anbefalte innlegg

Gjest bevaremegvel
Skrevet

For et par uker siden skjedde det noe som jeg tror forverret noe jeg har slitt med i åresvis. Traume jeg hadde lignet på dette og det virker som det har trigget noe så det er blitt mye verre. Vanligvis pleier en spasertur å hjelpe når jeg ikke har det bra, men i går hjalp det ikke. Klarte ikke holde gråten tilbake uansett hvor hardt jeg forsøkte. Angsten har også blitt verre og den er der uansett hvilken situasjon jeg er i og jeg blir så sliten av det. Tilfeldigvis (dessverre) så la politiet merke til dette og begynte å stille spørsmål (de kjenner meg litt fra før pga traumet mitt) og siden jeg ikke visste hva jeg ville bestemte de at jeg skulle prate med lege selv om jeg ikke ville. Praten hjalp jo litt og fikk heldigvis dra hjem, men noen minutter etterpå så kom det på nytt. Står på venteliste hos DPS og fristen er satt til mai selv om legen ba om snarlig inntak. Hva kan jeg gjøre når det blir så ille? Har timer hos fastlegen hver 3 uke inntil jeg får komme til DPS.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Du bør få fastlegen til å melde denne endring til DPS. Det vil endre deres prioritering.

Lykke til :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...