Gå til innhold

Han leser tankene dine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kommer nok godt med i den jobben han har :-)

Jeg delte noe lignende med psykiateren min, der jeg kan kjenne på ting før det skjer, og da var det spesielt ett tilfelle der en person døde, og jeg gikk og bar på skyld fordi jeg ikke ringte legen. Hadde jeg gjort det, ville vedkommende vært i live i dag. Jeg hadde da en veldig sterk feeling på det som skulle skje, men det var jo bare en "følelse". Hadde dette skjedd i dag, hadde jeg ringt legen, fordi nå vet jeg at dette ikke er tull, men noe jeg bør ta på alvor.

Mange har det slik, men er kanskje redd for å snakke om det. Jeg la litt munnkurv på meg selv hos psykiateren, fordi han ville trodd at mye av det bare er innbilninger, og kanskje tenke ut diagnoser...

Det er fascinerende, og jeg tror dette er noe for alle.

Det er selvfølgelig avtalt spill.

Det tviler jeg på, da hadde han ikke overlevd lenge i underholdningsbransjen :)

Mentalisme opererer mye med 'implementering' av ideer, ofte en kombinasjon av hva de sier, viser, gestikulerer.

Feks den terningen, vi ser han bytter den rundt noen ganger, viser først 1, så 4, så 6. Uten å vite at det er akkurat det i dette trikset, så velger 99% av folkene 3 i den gitte settingen.

Her er det psykologi og fremprovosering av tankemønster som gjelder. Egentlig ganske kult. Menneskelig sinn er ikke så fritt som vi tror ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...