Gå til innhold

Noen som er god på innredning i stue?

Anbefalte innlegg

Gjest Hjelp meg å nyansere

Skal pusse opp og få hvit hel glans kjøkken, benkeplater er mørk glans med litt mønster av grått/svart. Kjøkkenet er i samme rom som stua som tilsammen er ca 30 kvadrat. Skal legge parkett på stue/kjøkken i eik. Alle veggene er hvite, men unntak av fliser på kjøkkenet i grå/hvit mosaikk. Møblene jeg har i dag er jeg ikke fornøyd med, og jeg klarer ikke se hva som passer sammen. Har en stor tv-benk i svart høyglans som jeg liker. pga stort tv. Har beige vinkelsofa, spisestue, kommode, vitrineskap og salongbord i mørkebrune bombaystil. Dette vil jeg egentlig bytte ut, men hva vil passe? Noen med glupe tips? Jeg har en gammel anitikk kommode og et pidestallskap med løveføtter jeg ønsker pusse opp og muligens bruke i stua etterhvert.

Fortsetter under...

Alt i Bombaystil bør byttes ut synes jeg.

Jeg ville gått for grå eller mulvarp farget sofa. Evnt beige er jo greit det og, så trenger du egentlig bytte ut den?

Vanskelig å komme med anbefalinger uten å ha sett leiligheten, men er det møblene som skal erstatte bombaystil møblene du lurer på ?

Gjest småbarnsmor uten peil på inventar

Jeg ville gått for grå eller mulvarp farget sofa. Evnt beige er jo greit det og, så trenger du egentlig bytte ut den?

Vanskelig å komme med anbefalinger uten å ha sett leiligheten, men er det møblene som skal erstatte bombaystil møblene du lurer på ?

Hehe hva er det med bombaystil? Var det veldig status og dyrt for noen få år siden?

Ser på finn og facebook stadig folk som skal selge brukte bombaymøbler....

men det er visst ikke in lenger det nå altså??

PS! Jeg liker godt lyse vegger, men mørke møbler, svart eller mørkebrunt, og mørkebrunt skinn.... har svart skinnsofa... men jeg er kanskje ut jeg og da?

Ingenting er bombai, men spørs om det er litt i samme sjangren?

(Har små barn, så lyse møbler funker ikke her.... veggene kan alltids males (og det trengs visst over sofaen ser jeg, har kommet et flott kunstverk der uten at jeg har merket det).

Gjest Hjelp meg å nyansere

Ja det er de mørke bombaymøblene (mine heter jakarta) jeg vil bytte ut, selv om jeg bare har hatt dem i 2 år. De er ikke av de dyreste møblene. Jeg tenker selv litt på eikemøbler, blandet med litt hvitmalte møbler, men vet ikke om det kommer til å passe sammen.

Annonse

Jeg ville ha kjøpt meg en mørkerød sofa med gråmalte tremøbler til. Bryte stilen helt. Flott med litt god farge inntil sort og hvitt. Bare vent så vil du se at fargede sofaer kommer mer tilbake i løpet av veldig kort tid. Nå er det jo farger på veggene som teller og dermed kommer nyhetene med farger på tekstilmøbler for å få inn nyheter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...