Gå til innhold

Julegave: Til meg Fra meg :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke hvis jeg vet at jeg får minst 1 gave fra andre.I år blir det bare reperasjon av bil til 800 kr og frisøren til 350.Mye god mat og juleøl.Evergood,twist og marsipan.Skal sette inn 500-1000 på en sparekonto til "dårlige tider".(Jeg har en gammel bil fra 1998) Barna får 500 kr hver.

Annonse

Gjest yes I do

Ja, alltid. Det kan være noe jeg trenger eller har ønsket meg en tid, og da kjøper jeg det like godt til jul til meg selv, og setter Til meg Fra meg på. Eller jeg blir enige med barna (mindreårige) om at det skal være fra dem, og de pakker det inn selv og sier jeg skal "glemme" hva det er for noe :-)

Jeg har aldri satt merkelapp på pakke til meg selv. men det hender når jeg strever med å finne gaver til andrfe, at jeg kommer over noe jeg kjøper til meg selv. Andre ganger tenker jeg at dette skal jeg kjøpe etter jul, om jeg ikke får det i julegave. Etter jul er det ofte glemt....

Kjøper du 5'ern? Jeg har 4'ern og er ok fornøyd enn så lenge. Mannen har Samsung Galaxy S3, og jeg må si at den imponerer og parkerer Iphone på alle fronter. Nesten irriterende, fordi jeg er litt Applefan ;-)

En gang technobitch, alltid technobitch. Blir vel 5'ern, ja... *flau*

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...