Gå til innhold

Antideprissiva og kjærlighet

Gjest lurerveldigpådetakkuratnå

Anbefalte innlegg

Gjest lurerveldigpådetakkuratnå
Skrevet

Opplever dere som bruker antideprissiva at det forandrer hvordan dere føler det for andre? Jeg har ei jente som har vært veldig glad i meg, men som ikke er like sikker lenger.

Skrevet

Noen mister lysten på sex når de bruker ad. Etter min oppfatning er dette noe annet enn det å føle kjærlighet?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Et av de viktigste symptomer ved depresjon er anhedoni - manglende evne til å føle lyst og glede ved det som vanligvis gleder.

Mange har trodd at de har mistet følelsene for kjæresten mens de har vært deprimerte uten å se at kjæresten bare er en del av det hele.

Det er nok ikke antidepressiva, men depresjonen som har ført til disse endrede følelser.

Skrevet

Det fjerner alt som heter forelskelse og kåtskap.Men man lever.

Gjest Zyprexus
Skrevet

Et av de viktigste symptomer ved depresjon er anhedoni - manglende evne til å føle lyst og glede ved det som vanligvis gleder.

Mange har trodd at de har mistet følelsene for kjæresten mens de har vært deprimerte uten å se at kjæresten bare er en del av det hele.

Det er nok ikke antidepressiva, men depresjonen som har ført til disse endrede følelser.

Er det ikke typisk at leger sier at ting er pga. sykdommen, men så er det egentlig bivirkning av medisinen? Ikke rart folk blir syke.

Det er ingen hemmelighet at antideprisiva kan gjøre deg følelsesløs.

Skrevet

Jeg kjenner en dame som mistet følelsene for mannen sin den stunden hun gikk på antidepressiva. Medisinene fikk hun for ryggsmerter, ikke depresjon.

Gjest bølger
Skrevet

Det fjerner alt som heter forelskelse og kåtskap.Men man lever.

Jeg er fremdeles forelsket i mannen min, selv om jeg går på flere typer AD.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...