Gå til innhold

Venninne med velidg dårlig råd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når hun har så dårlig råd, hvorfor selger hun ikke bilen? Jeg hadde ikke hjulpet henne før hun hadde gjort det.

Jeg er glad jeg ikke har deg som venn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Inviter deg selv på besøk, og si at du tar med det som trengs. Gå litt amok i butikken, og så lager dere til maten sammen og når du går, så sier du ganske så bestemt at hun beholder resten. Da har dere fått kost dere sammen, og hun får et lite tilskudd til matlageret sitt. Å gi en kurv med god mat til jul, er jo også en veldig hyggelig greie :-)

God idé.

Skrevet

Tror jeg ville ha gitt henne en kurv med forskjellig mat og litt forskjellig forbruksvarer i god tid før jul.

Skrevet et hyggelig kort

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...