Gå til innhold

Ser du på Yoga som "alternativt"...?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Scarlet O'Hara

Det spørs hvordan man markedsfører yogaen. Yoga i seg selv mener jeg ikke er alternativt, det er en form for trening som spesielt ved smertetilstander er et veldig godt alternativ... Men hvis man markedsfører yogaen som noe som skal kurere dette eller hint, ja da blir det vel litt alternativt...

Det kommer an på innenfor hvilken sammenheng - og med hvilken hensikt - yoga praktiseres. Synes også det kommer an på type yoga - hvor mange av øvelsene som primært er innrettet mot åndelige aspekter og hvor mange som har fysiske siktemål.

Hei!

Jeg ser ikke på det som noe religiøst, men som avslappingsøvelser.

Jeg tok kurs før min siste fødsel, var så engstelig, orket ikke tanken på de smertene en gang til, og da jeg ikke drar på sykehus, viste jeg at jeg ikke ville få smertelindring heller.

Etter kurset forsvant mye av angsten, jeg tok det helt fint, helt til jordmor kom inn og jeg ropte til henne "jeg vil ha keisersnitt", men da var det bare mellom 30-60 min igjen :-)

Men yoga virket fint for min del .

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...