Gjest Noctua Skrevet 8. desember 2012 Skrevet 8. desember 2012 Jeg har rett og slett klart å gå tom for Paroxetin i helgen. Tar normalt 20 mg til dagen. Det er to dager til jeg får hentet nye. Begynner å få en del "brainzaps", kramper, hjertebank, angst og hele pakka. Fant noen Cipralex her, og lurer på om det kan være lurt å ta en halv cipralex (5 mg) disse dagene til jeg får hentet Paroxetin? Og etter disse dagene uten Paroxetin, må jeg igjen gå igjennom 3-4 uker med sterkt ubehag før de begynner å virke igjen? Takknemlig for svar. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 8. desember 2012 Skrevet 8. desember 2012 Du kan ta Cipralex 10 mg per døgn inntil du har paroxetin igjen. Du beholder virkningen. 0 Siter
Gjest Noctua Skrevet 8. desember 2012 Skrevet 8. desember 2012 Du kan ta Cipralex 10 mg per døgn inntil du har paroxetin igjen. Du beholder virkningen. Så flott! Takk for raskt svar! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.