Gå til innhold

Men Rocambole var ikke død..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ein bisschen kalt, aber trotzdem gut.

Alt ved det gamle, ikke ferdig til jul. Noe nytt på din front?

Nei, livet er stort sett ved det samme gamle :-)

Samme hus, samme mann, ingen flere barn, katta har det bra osv osv. Og samme jobb.

Sønn ble konfirmert i år da, og har nå vokst over hodene på både mor og far. Litt rart å måtte strekke seg for å gi klem :-)

Hallo :-) Hvordan går det med deg? :-)

Jo, her er det vel mye det samme :) Visse personer krangler fortsatt med hverandre - og jeg begynner å bli litt mer lei den ene parten enn jeg var før :) Og hvis jeg sier mer nå, får jeg kjeft for personfokus :-D

Eller - av nytt, flisa er vel litt her for tiden, det er jo alltid hyggelig :)

I heimen er det heller ikke mye nytt - og du da, vært borte ganske lenge? Noe spesielt, eller bare tilfeldig?

Nei, livet er stort sett ved det samme gamle :-)

Samme hus, samme mann, ingen flere barn, katta har det bra osv osv. Og samme jobb.

Sønn ble konfirmert i år da, og har nå vokst over hodene på både mor og far. Litt rart å måtte strekke seg for å gi klem :-)

*hehe*

Jo, her er det vel mye det samme :) Visse personer krangler fortsatt med hverandre - og jeg begynner å bli litt mer lei den ene parten enn jeg var før :) Og hvis jeg sier mer nå, får jeg kjeft for personfokus :-D

Eller - av nytt, flisa er vel litt her for tiden, det er jo alltid hyggelig :)

I heimen er det heller ikke mye nytt - og du da, vært borte ganske lenge? Noe spesielt, eller bare tilfeldig?

Ble bare en (u)vane å holde seg borte. Har nok litt med teknisk utstyr å gjøre - at jeg heller satt med iphone i sofaen og tastet i vei, og da funker dol veldig dårlig.

Og så blir det etterhvert så man glemmer å gå inn her...

Men - ikke noe nytt og spennende i livet, fortsatt gift, fortsatt ett barn og en katt, samme hus og samme jobb :-)

Annonse

Endelig - håper vi nå kan ønske velkommen tilbake!

Her merker man at DOL-barna har blitt eldre. Det er bare en liten håndfull tråder om pakkekalendre og julekalender-TV. Men det er jo fremdeles tid til noen skikkelige krisetråder om julebesøk fra helvete og denslags ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...