Gå til innhold

antidepressiva...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Surmontil er det et gammelt antidepressiva , og hvordan fungerer det som sovemedisin ??

Er det likt Tolvon ,Nosinan og det er sikkert noen flere....

Blir en avhengig av det som sovemedisin?

Håper noen gidder og svare....Jeg ser ikke på meg selv som deprimert men klikker snart av søvn-mangel......

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

En blir ikke avhengig. Effekten er på gruppenivå sannsynligvis som for Sarotex. Effekten er individuell, og kun utprøving vil si noe om effekten på deg.

Skrevet

En blir ikke avhengig. Effekten er på gruppenivå sannsynligvis som for Sarotex. Effekten er individuell, og kun utprøving vil si noe om effekten på deg.

Jeg har aldri brukt Sarotex heller , men er det slik det står i vedlegget at det skal brukes ved forsikthet ved hjerte-kar lidelser ???? I såfall så er vel jeg uaktuell da jeg har hjerte-flimmer og tette blod-årer...Og det gjelder vel begge preperata...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...