ikkebarebare Skrevet 9. desember 2012 Skrevet 9. desember 2012 Surmontil er det et gammelt antidepressiva , og hvordan fungerer det som sovemedisin ?? Er det likt Tolvon ,Nosinan og det er sikkert noen flere.... Blir en avhengig av det som sovemedisin? Håper noen gidder og svare....Jeg ser ikke på meg selv som deprimert men klikker snart av søvn-mangel...... 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 9. desember 2012 Skrevet 9. desember 2012 En blir ikke avhengig. Effekten er på gruppenivå sannsynligvis som for Sarotex. Effekten er individuell, og kun utprøving vil si noe om effekten på deg. 0 Siter
ikkebarebare Skrevet 9. desember 2012 Forfatter Skrevet 9. desember 2012 En blir ikke avhengig. Effekten er på gruppenivå sannsynligvis som for Sarotex. Effekten er individuell, og kun utprøving vil si noe om effekten på deg. Jeg har aldri brukt Sarotex heller , men er det slik det står i vedlegget at det skal brukes ved forsikthet ved hjerte-kar lidelser ???? I såfall så er vel jeg uaktuell da jeg har hjerte-flimmer og tette blod-årer...Og det gjelder vel begge preperata... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.