Gjest trenger motivasjon Skrevet 9. desember 2012 Skrevet 9. desember 2012 Hvorfor klarer ikke voksne oppegående mennesker å slutte med ting som dette. Koster penger gjør det også. Har du noen tips til hvordan en kan slutte? Selv er jeg avhengig av lett brus. Føler jeg får energi og glede av den, sannsynligvis blir jeg bare slappere å slappere. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 9. desember 2012 Skrevet 9. desember 2012 Det finns mange ulike tiltak mot avhengighet. Litt effekt har enkelte tiltak. Dog er det ingen tiltak som i effekt når opp mot det å bestemme seg for å gjøre det NÅ. 0 Siter
Gjest trenger motivasjon Skrevet 9. desember 2012 Skrevet 9. desember 2012 Det finns mange ulike tiltak mot avhengighet. Litt effekt har enkelte tiltak. Dog er det ingen tiltak som i effekt når opp mot det å bestemme seg for å gjøre det NÅ. Vel problemet er at dette NÅ raskt ertattes med senere. Men jeg skjønner at jeg må sette ett større NÅ et NÅ FOR EVIG 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 9. desember 2012 Skrevet 9. desember 2012 Prøv å erstatt lettbrusen med farris? Det har jeg gjort og det gikk bra. Kaffe derimot... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.