Gå til innhold

Vil ikke vise navnet i mailadressen min

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Håper du tenker over det der. All e-post som ikke har en seriøs avsender (firma eller privatperson med fullt navn) og som havner i min innboks havner fortere enn svint i spamfolderen. Og jeg er neimen ikke den eneste som gjør det sånn.

Håper du tenker over det der. All e-post som ikke har en seriøs avsender (firma eller privatperson med fullt navn) og som havner i min innboks havner fortere enn svint i spamfolderen. Og jeg er neimen ikke den eneste som gjør det sånn.

ok, jeg vet det, men jeg trenger og gjøre den om en gang i blant...

Og jeg trenger det nå, er en mail jeg skal sende hvor jeg ikke vil at det skal vise fullt navn, men jeg vil at det skal være den mailadressen jeg bruker til vanlig... Så jeg kommer til og stille den tilbake igjen...

Noen som vet hvordan???

Og jeg trenger det nå, er en mail jeg skal sende hvor jeg ikke vil at det skal vise fullt navn, men jeg vil at det skal være den mailadressen jeg bruker til vanlig... Så jeg kommer til og stille den tilbake igjen...

Noen som vet hvordan???

Hvilket mailprogram?

Annonse

Noen som vet hvordan???

Alle mailprogram har innstillinger for mailkonto. Der kan du bestemme hvilket navn som skal vise når du sender mailen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...