Gå til innhold

Indre uro igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går hadde jeg en kjempefin dag. Koste meg med musikk, vekslet med å rydde i huset og å slappe av. Var helt avslappet i kroppen hele dagen.

Men i dag er jeg full med indre uro igjen. Anspent. Er irritabel inni meg. Har destruktive tanker. Veldig urolig i kroppen når jeg kjørte hjem fra jobb i dag. Føler jeg blir gal av å ha det slik. Har ikke tatt sobril enda, men lurer på om jeg må gjøre det.

Hvorfor er det slik? Er det andre som har det slik? Det er ingen ytre påvirkninger som gjør forskjell på disse dagene.

Bare litt klaging fra meg igjen, men må bare få det ut før jeg blir sprø.

Er det noen som vet om litium hjelper på dette?

Skrevet

Jeg tok en sobril og sovnet en times tid. Føler meg roligere nå.

Jeg liker egentlig ikke å ta sobril, men hva skal jeg vel gjøre. Holder ikke ut å ha det slik.

Skrevet

Jeg tok en sobril og sovnet en times tid. Føler meg roligere nå.

Jeg liker egentlig ikke å ta sobril, men hva skal jeg vel gjøre. Holder ikke ut å ha det slik.

Jeg lurer på om at du kanskje kan se et mønster i uroen din? Du vet at den som regel varer en dag, eller høyst to? Da kan du jo prøve og tenke det neste gang det skjer, at dette går over bare jeg er tålmodig ei lita stund. Det blir ikke sånn resten av livet.

Skrevet

Jeg lurer på om at du kanskje kan se et mønster i uroen din? Du vet at den som regel varer en dag, eller høyst to? Da kan du jo prøve og tenke det neste gang det skjer, at dette går over bare jeg er tålmodig ei lita stund. Det blir ikke sånn resten av livet.

Vet ikke om jeg klarer å se et fast mønster i det. Uroen bare kommer uten noen forklarlig grunn. Det er lett å tenke etterpå at det går jo over, men ikke når jeg er oppi det. Føles som jeg skal eksplodere, og da er det lett å ta det ut i selvskading, for da går det iallefall ikke ut over noe. Klarte meg denne gang med å roe det ned med sobril. Men er ikke så glad i å ta det.

Skrevet

Vet ikke om jeg klarer å se et fast mønster i det. Uroen bare kommer uten noen forklarlig grunn. Det er lett å tenke etterpå at det går jo over, men ikke når jeg er oppi det. Føles som jeg skal eksplodere, og da er det lett å ta det ut i selvskading, for da går det iallefall ikke ut over noe. Klarte meg denne gang med å roe det ned med sobril. Men er ikke så glad i å ta det.

Bra du har kommet deg. Like bra å ta en sobril som å skade seg kanskje?

Skrevet

Bra du har kommet deg. Like bra å ta en sobril som å skade seg kanskje?

Jeg har det likt i dag også, men nå startet jeg dagen med å ta en sobril, så får jeg håpe det roer seg igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...