Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og din definisjon av å leve (sett bort fra at du puster) er? :)

Skrevet

Før jeg dør ønsker jeg å oppleve en god del flere hypomanier, jobbe med flere kreative prosjekter, ta til meg en hund og en katt fra "Foreningen for omplassering av dyr", ha mange fine turer i naturen, være et god medmenneske, og muligens gå til anskaffelse av en kjæreste etterhvert. :D

Skrevet

Og din definisjon av å leve (sett bort fra at du puster) er? :)

Hehe.. Det har jeg tenkt litt på. Nå om dagen er det visst forskjell mellom å "leve" og "bare eksistere". Det synes meg litt snobbete all den tid det ikke finnes noe alternativ. Og forskjellen består i å bestige Mt Everest eller bli filmstjerne, lizzom. :0D

Jeg landet på at jeg skal være godt fornøyd med livet. Om barna mine orker å sitte med meg mens jeg driver og dør!

Skrevet

Hehe.. Det har jeg tenkt litt på. Nå om dagen er det visst forskjell mellom å "leve" og "bare eksistere". Det synes meg litt snobbete all den tid det ikke finnes noe alternativ. Og forskjellen består i å bestige Mt Everest eller bli filmstjerne, lizzom. :0D

Jeg landet på at jeg skal være godt fornøyd med livet. Om barna mine orker å sitte med meg mens jeg driver og dør!

''Jeg landet på at jeg skal være godt fornøyd med livet. Om barna mine orker å sitte med meg mens jeg driver og dør!''

Men hva legger du i godt fornøyd? Er et nok at du puster? At du overlever en dag til? Dette handler vel om hva man ønsker å fylle livet med før det ebber ut. Hva må til for at du skal kunne si deg fornøyd med livet den dagen du ligger for døden? Har du noen drømmer/ønsker som du kunne skrevet på denne veggen?

Selv vil jeg se Paris igjen feks :)

Skrevet

''Jeg landet på at jeg skal være godt fornøyd med livet. Om barna mine orker å sitte med meg mens jeg driver og dør!''

Men hva legger du i godt fornøyd? Er et nok at du puster? At du overlever en dag til? Dette handler vel om hva man ønsker å fylle livet med før det ebber ut. Hva må til for at du skal kunne si deg fornøyd med livet den dagen du ligger for døden? Har du noen drømmer/ønsker som du kunne skrevet på denne veggen?

Selv vil jeg se Paris igjen feks :)

Jeg legger i det det jeg sier i setningen "hvis barna mine orker å sitte med meg når jeg ligger for døden". Alt innenfor det at de fortsatt har så mye til overs for meg, at de vil være der når jeg forsvinner. :0)

Skrevet

Aha, selv har jeg sluttet å leve kun for min sønn. Han er nå i en alder hvor jeg føler jeg står fritt til å realisere litt av mine drømmer. Jeg blir jo ikke noen dårligere mamma av den grunn og mine ønsker/drømmer endrer jo ingenting i vårt forhold. Tvertimot, han var svært glad over min fine ferieopplevelse i sommer. Glad mamma=glad sønn :)

Skrevet

Aha, selv har jeg sluttet å leve kun for min sønn. Han er nå i en alder hvor jeg føler jeg står fritt til å realisere litt av mine drømmer. Jeg blir jo ikke noen dårligere mamma av den grunn og mine ønsker/drømmer endrer jo ingenting i vårt forhold. Tvertimot, han var svært glad over min fine ferieopplevelse i sommer. Glad mamma=glad sønn :)

Det ser jeg ikke på som et problem. Jeg regner sterkt med at de er drittlei av meg innen de er 20 år, og at de vil leve sitt eget liv. Og la meg ha litt av mitt for meg selv. Men derimellom er det jo (har jeg selv erfart) en trilliard ting som potensiellt kan skjære seg, selv om de er voksne og bor i en annen del av landet. ;0P

Jeg får si som hovmesteren "I`ll do my very best." Og håpe at jeg kommer i jorda med et noenlunde ryddig rykte blandt mine. *knegg*

Skrevet

Det ser jeg ikke på som et problem. Jeg regner sterkt med at de er drittlei av meg innen de er 20 år, og at de vil leve sitt eget liv. Og la meg ha litt av mitt for meg selv. Men derimellom er det jo (har jeg selv erfart) en trilliard ting som potensiellt kan skjære seg, selv om de er voksne og bor i en annen del av landet. ;0P

Jeg får si som hovmesteren "I`ll do my very best." Og håpe at jeg kommer i jorda med et noenlunde ryddig rykte blandt mine. *knegg*

Gjør man sitt beste, så er mammajobben gjort slik jeg ser det :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...