Gå til innhold

Jeg er en egoist og roter det til med alle damer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne...jeg har problemer...jeg lyver til alle og vett ikke lenger hva jeg skal gjøre...har aldri hatt hensikter om å såre noen men jeg føler alle damer prøver utnytte meg...nå har jeg vært i et forhold for første gang i mitt liv og aldri hatt det så bra før...jeg synes det er så vanskelig å forandre meg...jeg sier hva som helst for en dame skal skal tro jeg er bra, men jeg er ikke det...jeg har mistet henne nå og jeg tenker bare at jeg må ha en ny, mange nye...jeg rottet med flere før det ble slutt og nå vet jeg ikke...på lørdagen fant hun ut av det...jeg må få hun til å tro at det er ikke sånn, og så må jeg få hun nye til å tro at jeg gjorde det for jeg ikke var forelsket og ikke visste hva jeg ville...og andre forklaringer...eller at det var hun sin feil...men jeg vett ikke...kanskje bare si jeg er en drittsekk og få henne til å syns synd på meg...prøver å få henne til å tro jeg er bra...forføre henne...kanskje har jeg aldri vært forelsket i noen...jeg er tom inni meg...det har jeg alltid vært...aller helst vil jeg bare bo allene, og ikke være med noen...jeg prøver å forandre meg men jeg lar meg overkjøre av damer, og lar de utnytte meg...eneste som ikke utnyttet meg var hun jeg var sammen med...nå vil hun ikke gang være venner...alle alltid sier jeg er en egoist, at jeg bare bryr meg om meg selv...jeg hater alt og vil bare bort fra alle...nå har jeg begynt i ny jobb og nå tror jeg alle kommer til å snakke om meg...alle vet fordi hun spurte kollegen min rett ut...og nå er alt ødelagt for meg...

hidi, the scorpion
Skrevet

Du trenger definitivt hjelp.

Ingen bør komme seg ut av en slik behandling, som du har gjort mot din samboer.

Synes ikke synd på deg en plass, og håper samboeren din hiver deg ut!

Om du ikke søker hjelp, så vil du _aldri_ få det bra.

Lykke til.

Skrevet

Når man har så store issues med kjærester og potensielle kjærester, så er det kanskje et tips å være singel? Du sier jo selv at du helst vil være alene, så hvorfor ikke satse på det? Hvis du har vært på dette viset flere ganger før, og egentlig aldri makter å oppføre deg ordentlig i et forhold eller velge bra damer, så er det vel tvilsomt at såkalt behandling vil kunne hjelpe deg. Trøsta kan vel være at sånne ting pleier å dempe seg noe med alderen.

Skrevet

Når man har så store issues med kjærester og potensielle kjærester, så er det kanskje et tips å være singel? Du sier jo selv at du helst vil være alene, så hvorfor ikke satse på det? Hvis du har vært på dette viset flere ganger før, og egentlig aldri makter å oppføre deg ordentlig i et forhold eller velge bra damer, så er det vel tvilsomt at såkalt behandling vil kunne hjelpe deg. Trøsta kan vel være at sånne ting pleier å dempe seg noe med alderen.

"Trøsta kan vel være at sånne ting pleier å dempe seg noe med alderen."

Får håpe at 85-åringen vokser det av seg før det er for sent...

Skrevet

Jeg har vært allene hele mitt liv...til jeg møtte henne...som var bra...men jeg greier ikke endre meg:(

Skrevet

Jeg har vært allene hele mitt liv...til jeg møtte henne...som var bra...men jeg greier ikke endre meg:(

Klart du greier. Du har en egen vilje slik alle andre har!

Skrevet

Klart du greier. Du har en egen vilje slik alle andre har!

Det er begrensa hva man kan klare med den såkalte viljen sin. Å aldri gi opp urealistiske vilje-prosjekter kan være det mest destruktive i et liv.

Skrevet

Det er begrensa hva man kan klare med den såkalte viljen sin. Å aldri gi opp urealistiske vilje-prosjekter kan være det mest destruktive i et liv.

Hei,

Vilje eller ikke...

Å oppføre seg "feil" overfor damer er ikke uvanlig og noe de fleste opplever i løpet av ungdommen..

Å være svært lei seg fordi en ikke får jenta en vil ha er også helt vanlig, uansett grunn.

Det blir ofte framstilt som om alt er så "lett" bare en er pen og attraktiv nok. Slik er det selvfølgelig ikke.

Det er bare å spørre trådstarter hva han ville gjort selv om kjæresten hans rota rundt og klinte med alt og alle etter at de var et par?

Når en er single står en selvfølgelig friere, men om en lyver hele tiden og bare lager "tull" vil drittsekk- stempelet bare vedvare.

Kan du ikke si til jentene at du liker å være fri, men ikke noe "forpliktende". Da lyver du vel ikke, og det er vel lov å "leve livet".

Når det gjelder din gamle kjæreste, ville eg lagt meg helt flat, vært 100% ÆRLIG. En meget viktig ting for å avle KJÆRLIGHET er ÆRLIGHET, uansett hvor tungt det er.

Mer kan du ikke gjøre.

Folk snakker om psykolog, mulig det hjelper, men jeg hadde ikke begynt der. Hva med hard sport, trening eller ny hobby for å tenke på annet og å få utløp for tunge følelser.

Lykke til!

Skrevet

På meg virker du ikke nødvendigvis som noen drittsekk, men du virker veldig forvirret. Du bør jobbe med deg selv og finne ut hva du ønsker før du innleder noe forhold igjen. Kanskje du burde snakke med en psykolog?

Skrevet

Jeg kan ikke forstå at vilje-prosjekter kan være destruktive dersom det er noe én selv vil endre til det bedre for seg selv. Destruktivt blir det kun dersom det handler om å bli bedre for andres del.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...