Gjest Bare meg Nikita Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 Og så videre.... Hei! Jeg har vært plaget med generell dårlig helse i mange år, og har av den grunn brukt diverse typer behandlinger innen alternativ medisin i tillegg til "vanlige" leger. En ting som forundrer meg er at hver alternativ behandler sier at leveren min knapt fungerer. Legene sier den fungerer fint. Noen ganger har leververdiene vært noe forhøyet, ved vanlige blodprøver, men det har ikke vært snakk om høye tall. Jeg hadde Kyssesyken (Mononucleose) for noen år siden, det var da helsen ble nærmest en fiende. Nok om det. Det jeg lurer på er hvorfor, hvordan osv - er det så store forskjeller? Jeg har ikke sagt _noe_ til de ulike behandlerene før de undersøker meg, men altså alle de alternative behandlerne sier at leveren min er elendig - omtrent klar for transplantasjon - om jeg ikke blir bedre innen noen år. Hvordan kan jeg finne ut om dette stemmer? Eller for å spørre mere rett frem, stemmer dette? Vil noen forklare meg? På forhånd takk. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/386569-homeopatibiomedisinfrekvensmedisinblodanalyse/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 11. desember 2012 Del Skrevet 11. desember 2012 ''Og så videre.... Hei! Jeg har vært plaget med generell dårlig helse i mange år, og har av den grunn brukt diverse typer behandlinger innen alternativ medisin i tillegg til "vanlige" leger. En ting som forundrer meg er at hver alternativ behandler sier at leveren min knapt fungerer. Legene sier den fungerer fint. Noen ganger har leververdiene vært noe forhøyet, ved vanlige blodprøver, men det har ikke vært snakk om høye tall. Jeg hadde Kyssesyken (Mononucleose) for noen år siden, det var da helsen ble nærmest en fiende. Nok om det. Det jeg lurer på er hvorfor, hvordan osv - er det så store forskjeller? Jeg har ikke sagt _noe_ til de ulike behandlerene før de undersøker meg, men altså alle de alternative behandlerne sier at leveren min er elendig - omtrent klar for transplantasjon - om jeg ikke blir bedre innen noen år. Hvordan kan jeg finne ut om dette stemmer? Eller for å spørre mere rett frem, stemmer dette? Vil noen forklare meg? På forhånd takk. – Bare meg Nikita'' De forteller deg dette for at du skal bli bekymret, slik at de kan tjene penger. Hvis legen din sier at leveren din fungerer, så kan du nok anta at det er sant. Legen din har en interesse i å få deg frisk, "de alternative" har en interesse i å sykeliggjøre deg. Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/386569-homeopatibiomedisinfrekvensmedisinblodanalyse/#findComment-3422236 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.