Gå til innhold

hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

en vansklig forelskelse

Var på julebord med jobben i helga,og ble bydd opp en en kjekk kollega,vi dansa hele kveklen og jeg fikk mange klemmer.

sende sms til han og takket for dansen,han svarte meg med takk i like måde,jeg sa jeg likte han veldig godt og han svarte takk i like måde og "hva er vel en fest,uten en flørt?"

jeg er så forelska,,,,men hva skal jeg gjøre,vi er begge gift og har familier og jeg vil ikke ødelegge noe for han.selv om mitt forhold ikke er så veldig bra om dagen....klarer ikke å la være å tenke på han...det er DEN følelsen....ahhhh.føler meg som en forelska fjortis,lenge siden jeg har kjent slike følelser....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/386573-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

''Jeg sa jeg likte han veldig godt og han svarte takk i like måde og "hva er vel en fest,uten en flørt?"''

Her har du jo fått klinkende klar og tydelig beskjed fra mannen - dette var en flørt på fest. La det bli med det. Han er ikke interessert i noe mer, og dere er begge gift.

Han er ikke interessert i mer enn den flørten dere hadde - det tyder iallefall kommentaren hans på.

Du er gift, og da er det selvsagt spennende med andre menn som viser interesse.... men man går ikke fra ektefellen sin pga en annen - man går fra ektefellen når man vet at ekteskapet rett og slett ikke fungerer mer, og man mye heller vil være singel resten av livet enn å fortsette i ekteskapet.

Annonse

Er du så sikker på at du fortsatt føler deg forelska om noen dager/uker? Som andre har påpekt har han jo avvist deg og sagt at dette bare var en flørt. Uten næring kan det fort gå over. Ofte er man vel bare forelsket i forelskelsen, ikke i personen.

Fatt mot og lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...