Gå til innhold

Omskjært

Gjest Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker
Skrevet

Mannen min sier har bare har trukket forhuden tilbake, og at den da blir der, og at han ikke er omskjært. Er dette mulig?

Skrevet

Det skulle jeg tro dersom han har hatt det som kalles trang forhud og har trukket denne tilbake over hodet en eller annen gang. Hvorfor tror du ikke på det han sier?

Gjest nemlig hemlig
Skrevet

Det er vel like stor forskjell på underlivet hos gutta som hos damene. Går ikke ann å svare kategorisk på dette her. Selv har jeg fjernet forhuden, eller en del av den, grunnet trang forhud. Da er den altid tilbake, og aldri over penishodet.

Men er det noen grunn for deg å dvele ved dette? Så du hadde ett lignende innlegg for en stund siden.

Skrevet

Det skulle jeg tro dersom han har hatt det som kalles trang forhud og har trukket denne tilbake over hodet en eller annen gang. Hvorfor tror du ikke på det han sier?

Jeg har aldri hørt om noen som har gjort noe liknende, tenkte mulig han var omskjært og ikke ville si det. Trodde forhuden ville gå tilbake bare, selv om man har trang.

Så det er ikke noe unormalt?

Skrevet

Jeg har aldri hørt om noen som har gjort noe liknende, tenkte mulig han var omskjært og ikke ville si det. Trodde forhuden ville gå tilbake bare, selv om man har trang.

Er ikke noen absolutt sjeldenhet å være omskåret selv om man er "helnorsk" mann oppvokst i Norge. Jeg har aldri hørt at dette er noe de ønsker å hemmeligholde overfor partneren.

Skrevet

Er ikke noen absolutt sjeldenhet å være omskåret selv om man er "helnorsk" mann oppvokst i Norge. Jeg har aldri hørt at dette er noe de ønsker å hemmeligholde overfor partneren.

Takk for svar. Min mann har hatt en muslimsk kjæreste, og tenkte kanskje det var en av grunnene til at han kunne ha gjort det, og nå ikke ønsker å fortelle det. Men han ville nok vært ærlig som du sier, er jo ingen tabu å være omskjært som mann.

Skrevet

''Så det er ikke noe unormalt?''

Det mest normale ved trang forhud er vel å gjøre noe med det om man har det. Jeg forstår ikke hvorfor han skulle velge å unngå sannheten om han var omskåret. Derfor synes jeg du skal velge å tro på det han sier.

Gjest også fimose
Skrevet

Jeg selv hadde den fimose...har arr etter omskjeringen...om du leter kan du sikkert se det på han og...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...