Gondor Skrevet 11. desember 2012 Skrevet 11. desember 2012 I morgen skal jeg til psykiateren min og det gleder jeg meg til. Som vanlig. Jeg føler meg alltid som verdens friskeste menneske når jeg går derfra. Han sier jeg kan eksperimentere med fluanol. Nå står jeg på 6 mg, men kan øke til 8 mg hvis det blir for hett rundt ørene. Så kan jeg stå på det noen dager til hodet roer seg ned og legge meg på 6 mg igjen. Spørsmål: hva synes du om det? Hva er din praksis? Jeg hadde virkelig satt pris på svar. Han er ingen konservativ psykiater slik jeg opplever ham, men stor tro på seg selv. Jeg skulle gjerne hatt a second opinion. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 11. desember 2012 Skrevet 11. desember 2012 Små dosejusteringer av AP alt etter hvordan en har det, kan være en ok løsning. 0 Siter
Gondor Skrevet 12. desember 2012 Forfatter Skrevet 12. desember 2012 Små dosejusteringer av AP alt etter hvordan en har det, kan være en ok løsning. Takk for svar. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.