Gå til innhold

Arrete Seal sexy?

Anbefalte innlegg

Gjest mannen sin
Skrevet

Jeg har tidligere tenkt supermodellen Heidi Klum så i Seal(den arrete sangeren). Men etter å ha lest dette så falt brikkene på plass, altså at damer tenner på arr og 70% på grått hår.

For dere som ikke har noen arr - ja det kan være vondt å kutte seg opp, men tenkt på hva det gjør med dametekke.

http://m.nrk.no/artikkel.jsp?art_id=1.7719762

Gjest mannen sin
Skrevet

Og dette er det forskere ved et britisk universitet som har funnet ut. Altså det ligger seriøs forskning bak.

Gjest mannen sin
Skrevet

Og dette er det forskere ved et britisk universitet som har funnet ut. Altså det ligger seriøs forskning bak.

Også vil kanskje noen si at Seal sikkert er en rik mann og at hun gikk for pengene. Vel, når dama tjener over 100 mill i året så er kanskje ikke penger det første hun ser på hos en mann.

http://www.kjendis.no/2011/05/10/kjendis/klikk/mote/16476807/

Skrevet

Jeg tenner ikke på noen av delene, jeg. Har også lurt på hva hun så i ham, men så kom jeg vel fram til at rik og berømt nok spiller inn:)

Gjest Scarlet O'Hara
Skrevet

Jeg tenner ikke på noen av delene, jeg. Har også lurt på hva hun så i ham, men så kom jeg vel fram til at rik og berømt nok spiller inn:)

Han kan ikke være en fantastisk person, kanskje? Ikke sikker man bare ser etter utseende og rikdom når man er på jakt etter en livspartner...

Skrevet

Han kan ikke være en fantastisk person, kanskje? Ikke sikker man bare ser etter utseende og rikdom når man er på jakt etter en livspartner...

Fantastisk person? Nei, det har jeg da virkelig ingen tro på. Han ser sleip ut:)

Gjest Scarlet O'Hara
Skrevet

Fantastisk person? Nei, det har jeg da virkelig ingen tro på. Han ser sleip ut:)

Fullstendig uenig :-) Synes han er litt sexy jeg:-)

Skrevet

Seal er sexy på tross av arrene, ikke på grunn av dem.

Skrevet

Jeg tror de fleste ser på helheten hos et menneske, ikke bare det ytre. Utseendet gir et førsteinntrykk, men det er personligheten og utstrålingen som avgjør hvem vi faller for.

Skrevet

Også vil kanskje noen si at Seal sikkert er en rik mann og at hun gikk for pengene. Vel, når dama tjener over 100 mill i året så er kanskje ikke penger det første hun ser på hos en mann.

Hun er ikke akkurat fattig dame. Så da går ikke hun hen og gifter seg med en rørlegger akkurat.. ;0)

Så vidt jeg vet er det kun Elisabeth Taylor som har gjort det, og da var hun vaffalt søtti, så det kan ha hatt noe med saken å gjøre. (Han var 30 år yngre)

Skrevet

''Vel, når dama tjener over 100 mill i året så er kanskje ikke penger det første hun ser på hos en mann.''

Vel, en av fordelene med å finne en som er like rik som seg selv er at man har grunn til å anta at vedkommende ikke tar en for pengenes skyld :P.

Skrevet

''Arr viser ikke bare at du har mot nok til å gå i kamp – du er også sterk nok til å vinne kampen du går inn i, i og med at du sitter der sprell levende.''

Hvilken kamp? Kampen mot kvisene? ;-)

Gjest mannen sin
Skrevet

Heidi løke tenner også på arrete menn. Mannen hennes er ganske gammel, men så var det disse arrene da, som tydeligvis gjør han så sexy.

http://www.vg.no/sport/haandball/artikkel.php?artid=10071686

Hvor hadde vel Harrison Ford vært uten arret på haka?...hadde nok ikke blitt kåret til verdens mest sexy i sin tid da nei.

Jeg har egentlig aldri skjønt hva damer ser i diverse menn. Men skjønner jo nå at det er disse arrene som er hemmeligheten, som jeg ikke har tenkt over.

Gjest Scarlet O'Hara
Skrevet

''Arr viser ikke bare at du har mot nok til å gå i kamp – du er også sterk nok til å vinne kampen du går inn i, i og med at du sitter der sprell levende.''

Arrene til Seal skyldes ikke kviser...

Skrevet

Har aldri tent på arr selv, så skjønner ikke helt den artikkelen.

Skrevet

Ja, he he, hva er det som gir de fleste moderne gutter/menn arr i dag? ;-) Ikke mye duelleringer nei. Men er vel en del arr som skyldes slikt som firluftsliv med knivbruk og/eller operasjonsarr pga brudd etter halsbrekkende sports- eller villmannsaktiviteter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...