Gjest hva synes du? Skrevet 12. desember 2012 Skrevet 12. desember 2012 Har gått til en og samme psykiater i lang tid. Har bipolar lidelse, ptsd og antakeligvis emosjonelt ustabil pers. forstyrrelse. Går ganske hyppig. Hve 14 dag. Tidligere i terapien prata jeg mye om barndom.. Nå de siste åra er det mer familie, venner og utfordringer i hverdagen.. Jeg sliter også temmelig mye i forhold til ektemannen min. Jeg begynner å bli lei av å prate om problemer med behandleren min.. Mye blir sagt, lite blir gjort.. Tror han også begynner å føle at han ikke får gjort så mye til eller fra.. Jeg spør deg som "nøytral" om du tror det kan være lurt at jeg tar en terapi pause? Er sliten av terapien, all pratinga ( og kommer nesten ingen vei..) Tenker kanskje jeg skal si til psykiateren at vi kan snakkes om noen måneder? Mot våren..? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 12. desember 2012 Skrevet 12. desember 2012 Jeg er sikker på at det i slike situasjoner kan være meget nyttig med en pause. Kanskje til over påske eller til over sommerferien. I denne pausen kan du fokusere på å iverksette det dere har snakket om. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.