smurf78 Skrevet 12. desember 2012 Skrevet 12. desember 2012 Har lyst til å gå over til å bruke smør istedetfor margarin på brødskiva, men problemet er at smør fra kjøleskapet er steinhardt. Kan man la det stå ute på benken i en beholder til enhver tid? Vet om flere som gjør dette, og de har da aldri blitt syke. Ikke jeg heller når jeg har spist der 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. desember 2012 Skrevet 12. desember 2012 Det går helt fint. ) Du kan jo ha det i gang eller vaskerom om det er kaldere der og i umiddelbar nærhet? Evt. kan du bruke Bremykt, det består av 70% smør og 30% rapsolje og er adskillig mykere fra kjøleskapet enn rent smør. Altså ikke BreLETT, men BreMYKT (gul boks). 0 Siter
Gjest meierismør Skrevet 12. desember 2012 Skrevet 12. desember 2012 Jeg har nå i nesten femti år spist smør som står i matskapet. Jeg har aldri blitt syk av det. 0 Siter
Gjest jausssss Skrevet 13. desember 2012 Skrevet 13. desember 2012 Det er noe med at smør kan bli harskt av å stå ute? men opplever at svigers som er av gamletypen lar smøret stå ute til enhver tid, smøret ser like bra ut og smaker like dan, og ingen har blitt syke. Mulig det er de lettmargarinene som vi pleier å ha på skiva som bør i kjøleskap, der skiller oljen seg og de blir litt rare.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.