Psykojenta Skrevet 12. desember 2012 Skrevet 12. desember 2012 Jeg har fått en utbetalingsblankett eller hva det heter. Denne er i sønnen min sitt navn - hvordan skal jeg kunne få pengene utbetalt? Sønnen min er 11år 0 Siter
Psykojenta Skrevet 13. desember 2012 Forfatter Skrevet 13. desember 2012 Hvor kan jeg "løse ut" disse? Koster det noe å få pengene utbetalt? 0 Siter
fresja Skrevet 13. desember 2012 Skrevet 13. desember 2012 Ta giroen og sønnen med til postkontorfet eller banken. Det er så mange år sioden jeg har mottatt en sånn, så jeg aner ikke hva det koster. Du kan nok også sette den inn på konto i posten eller banken. 0 Siter
Psykojenta Skrevet 13. desember 2012 Forfatter Skrevet 13. desember 2012 Ta giroen og sønnen med til postkontorfet eller banken. Det er så mange år sioden jeg har mottatt en sånn, så jeg aner ikke hva det koster. Du kan nok også sette den inn på konto i posten eller banken. Tusen takk for svar ) Jeg ringte posten for å høre...de mente jeg måtte ha med dåps eller fødselsattest og min legitimasjon- noe som kunne "bevise" at jeg var moren hans... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.