Gjest mannen sin Skrevet 12. desember 2012 Skrevet 12. desember 2012 Så på Aktuelt på nrk. Var en avhopper som var blitt misbrukt i en årreke som ung som deltok og en en annen som bekreftet hvordan de opererer. Han kaller jv en drømmested for pedofile. Selvfølgelig ville ingen fra sekten stille opp på tv. Personlig har jeg inget forhold til sekten, men har hørt mye om den, og ikke mye positivt. Blant annet at folk som melder seg ut blir fryst ut osv. Får rett og slett litt frysninger bare jeg hører om dem. 0 Siter
meg__123! Skrevet 12. desember 2012 Skrevet 12. desember 2012 Det kommer helt an på personene. Noen ville sikkert ha "fryst" ut familiemedlemmene, men ikke alle. Man hører mye rart om jv, men de jeg har truffet er utrolig hyggelige, og veldig like oss som ikke er jv =) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 12. desember 2012 Skrevet 12. desember 2012 Hva som skjuler seg bak de forskjellige sekter, er umulig å vite for de utenforstående. Jeg tror på denne mannen, og at de henviser til urgammel Moselov, viser hvor farlige de kan være for samfunnet. Jeg kjenner mange flott JV, men det er _ikke_ en sekt jeg vil ha noe med å gjøre. At de tar tilbake pedofile, viser meg bare hvor desperate de er for å øke medlemstallene... Det kan også virke som mange andre "kristne", har sine svin på skogen, og for meg er det totalt uakseptabelt. Jeg tror, men er ikke medlem av noen kirkesamfunn eller "sekter". Det byr meg i mot hvordan de kan forsvare hverandre, for motbydelige handlinger, mens sex før ekteskapet, homofili, alkohol, er deres store kampanje:( "Du skal elske din neste som deg selv", sa Jesus, lurer på hva Han ville sagt i dag? 0 Siter
Gjest jausssss Skrevet 13. desember 2012 Skrevet 13. desember 2012 Jeg kjenner to som er jehovas vitner... pluss en dame til som jeg vet hvem er, de virker alle "normale".... Eneste er at de ikke feirer jul og bursdager som oss. Barna fikk gå i bursdager, og ha med gave, men de kunne ikke pakke inn gaven, det skulle mer være som en slags oppmerksomhet. Og pent kledd gikk de jo alltid 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.