Gå til innhold

Om jeg vant 1 mill....

Anbefalte innlegg

Gjest førjulstanker
Skrevet

Da skulle jeg aller først for første gang på tre år kjøpe meg truser uten åt tenke på hva barna trenger først.

Ingen av trusene mine har bomullen i behold der den skal være, så jeg håper på gevinst nå. Det er så trist å dusje og hente en truse som er ødelagt + stygg, men den er i alle fall ren.).

Men jeg er heldig:) Jeg arver gensere og t-skjorter av en kompis som bruker 4xl, så jeg har kombinerte nattskjorter osv der. Nå har han kjøpt seg litt nye klær og pakket ned en pose til meg det Jeg får den til helgen:) Gleder meg.

Jeg er også heldig med en ting til. Jeg har juleiddagen i hus + presanger til barna som jeg vet de ønsker seg:)

Og jeg har en god kompis som er villig til å gå i tre timer for å komme å hjelpe meg med ting jeg ikke får til selv.

Så, truser er luksus som jeg skal kjøpe om jeg vinner en mill....

Skrevet

Dersom du skal vinne en million må du tippe. Dette koster penger. Hva med å kjøpe truser for dem i stedet i og med at muligheten for å vinne 1 mill er tilnærmet lik 0?

Gjest førjulstanker
Skrevet

Dersom du skal vinne en million må du tippe. Dette koster penger. Hva med å kjøpe truser for dem i stedet i og med at muligheten for å vinne 1 mill er tilnærmet lik 0?

Jeg tipper ikke. Jeg roter da ikke bort penger på det. Men jeg må vel få lov å drømme?

Skrevet

Jeg tipper ikke. Jeg roter da ikke bort penger på det. Men jeg må vel få lov å drømme?

Klart du skal få drømme :)

Skrevet

Hva handler dette trusespørsmålet egentlig om? Meiner å huske at du har stilt spørsmålet før?

Altså: Nille, Europris o.a har truser til ca 10 kr pr stk. Du kan søke NAV om nødhjelp om du ikke kan dekke dette via lønn / livsopphold.

Hilsen eneforsørger

hidi, the scorpion
Skrevet

''Ingen av trusene mine har bomullen i behold der den skal være, så jeg håper på gevinst nå. Det er så trist å dusje og hente en truse som er ødelagt + stygg, men den er i alle fall ren.).''

Jeg har da også truser, som har sett sine bedre dager, men de er rene.

Det finnes rimelige bomullstruser i de fleste forretninger, så lenge man ikke kjøper 100 av gangen....

Jeg spiller ikke, så jeg vinner aldri en million, men jeg ville tenkt barn og hus først!

Gjest jauuuuuuu
Skrevet

1 mill er da ingenting, må da minst ha ti :-)

Men sant, jeg unner meg selv veldig lite nå, barna blir prioritert...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...