Gå til innhold

Fifty shades og grey - oppskrytt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke veldig Franchezskansk av meg så jeg er ikke trådstarter nei. Jeg bare har lurt på hva hypen dreide seg om og ble glad når Lillemus slukket brannen! En ting mindre å plages med. :0)

Enig! Det var derfor jeg startet tråden. Lillemus ga det rette svaret!

Skrevet

Jeg er glad i å lese og liker samme type bøker bøker du beskriver! Er ganske sikker på du ville likt:"Pippa Lees Hemmelige Liv" av Rebecca Miller :)

http://www.pax.no/index.php?ID=Bok&counter=1752

Takk - skal sjekkes ut:)

Likte også sommerøya av Elin Hilderbrand og den siste til dattera til liv ullmann.

Skrevet

Klart den er oppskrytt.

Du finner litteratur som er bedre, erotikk som er bedre, historier som er bedre, språk og oversettelser som er bedre.

jeg har lest dem både på engelsk og oversatt, og den bør leses på engelsk.

Du klarer deg godt i livet ute å lese dem, men det er grei underholding, historien er klassisk og sexen passe interessant. Det morsomme med bøkene er jo samtalene i etterkant med andre som har lest dem ,selv om bøkene begynner å bli "yesterdays news"

Jeg leste den bare fordi den ble en så stor snakkis, og jeg ville ha lov til å mene noe om den :-)

Skrevet

Ikke veldig Franchezskansk av meg så jeg er ikke trådstarter nei. Jeg bare har lurt på hva hypen dreide seg om og ble glad når Lillemus slukket brannen! En ting mindre å plages med. :0)

Ja, jeg bare tuller med deg :-) det var ltit artig måten du svarte på :-)

Skrevet

Jeg leste hele første og skummet meg gjennom den andre... Så spurte jeg min venninne som ble helt frelst av bøkene om hvordan det gikk til slutt :-)

Vurderer å gjøre det samme :P Er på slutten av bok to, og igår leste jeg to sider..... over en uke siden sist :)

Skrevet

Jeg leste den bare fordi den ble en så stor snakkis, og jeg ville ha lov til å mene noe om den :-)

Og jeg opplevde at den var lest av mange av mine internasjonale kontakter, og vi fikk mye moro ut av den. Særlig etter at jeg hadde vert utfor en liten ulykke og kom med blåmerker som kunne tolkes som om jeg hadde vert en runde i "the red room" ;-)

Skrevet

Vurderer å gjøre det samme :P Er på slutten av bok to, og igår leste jeg to sider..... over en uke siden sist :)

Bok tre var hakket dårligere enn de andre to.... men bøkene kan jo skummes igjenom på en kveld.

Skrevet

Bok tre var hakket dårligere enn de andre to.... men bøkene kan jo skummes igjenom på en kveld.

Usj.... lurer på om jeg gidder å starte med treeren....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...