Franzeska Skrevet 13. desember 2012 Forfatter Skrevet 13. desember 2012 Ikke veldig Franchezskansk av meg så jeg er ikke trådstarter nei. Jeg bare har lurt på hva hypen dreide seg om og ble glad når Lillemus slukket brannen! En ting mindre å plages med. :0) Enig! Det var derfor jeg startet tråden. Lillemus ga det rette svaret! 0 Siter
huuff Skrevet 13. desember 2012 Skrevet 13. desember 2012 Jeg er glad i å lese og liker samme type bøker bøker du beskriver! Er ganske sikker på du ville likt:"Pippa Lees Hemmelige Liv" av Rebecca Miller http://www.pax.no/index.php?ID=Bok&counter=1752 Takk - skal sjekkes ut:) Likte også sommerøya av Elin Hilderbrand og den siste til dattera til liv ullmann. 0 Siter
huuff Skrevet 13. desember 2012 Skrevet 13. desember 2012 Noe av Vigids Hjorth eller Marianne Fastvold? Takk:) 0 Siter
Bookworm Skrevet 14. desember 2012 Skrevet 14. desember 2012 Klart den er oppskrytt. Du finner litteratur som er bedre, erotikk som er bedre, historier som er bedre, språk og oversettelser som er bedre. jeg har lest dem både på engelsk og oversatt, og den bør leses på engelsk. Du klarer deg godt i livet ute å lese dem, men det er grei underholding, historien er klassisk og sexen passe interessant. Det morsomme med bøkene er jo samtalene i etterkant med andre som har lest dem ,selv om bøkene begynner å bli "yesterdays news" Jeg leste den bare fordi den ble en så stor snakkis, og jeg ville ha lov til å mene noe om den :-) 0 Siter
morsan Skrevet 14. desember 2012 Skrevet 14. desember 2012 Ikke veldig Franchezskansk av meg så jeg er ikke trådstarter nei. Jeg bare har lurt på hva hypen dreide seg om og ble glad når Lillemus slukket brannen! En ting mindre å plages med. :0) Ja, jeg bare tuller med deg :-) det var ltit artig måten du svarte på :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 14. desember 2012 Skrevet 14. desember 2012 Jeg leste hele første og skummet meg gjennom den andre... Så spurte jeg min venninne som ble helt frelst av bøkene om hvordan det gikk til slutt :-) Vurderer å gjøre det samme Er på slutten av bok to, og igår leste jeg to sider..... over en uke siden sist 0 Siter
Rhea Silvia Skrevet 14. desember 2012 Skrevet 14. desember 2012 Jeg leste den bare fordi den ble en så stor snakkis, og jeg ville ha lov til å mene noe om den :-) Og jeg opplevde at den var lest av mange av mine internasjonale kontakter, og vi fikk mye moro ut av den. Særlig etter at jeg hadde vert utfor en liten ulykke og kom med blåmerker som kunne tolkes som om jeg hadde vert en runde i "the red room" ;-) 0 Siter
Rhea Silvia Skrevet 14. desember 2012 Skrevet 14. desember 2012 Vurderer å gjøre det samme Er på slutten av bok to, og igår leste jeg to sider..... over en uke siden sist Bok tre var hakket dårligere enn de andre to.... men bøkene kan jo skummes igjenom på en kveld. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 15. desember 2012 Skrevet 15. desember 2012 Bok tre var hakket dårligere enn de andre to.... men bøkene kan jo skummes igjenom på en kveld. Usj.... lurer på om jeg gidder å starte med treeren.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.