hidi, the scorpion Skrevet 13. desember 2012 Skrevet 13. desember 2012 Ingen som har nevnt henne i dette forumet. Hvorfor? http://www.tv2.no/underholdning/gkn/ingeborg-soerensen-jeg-skal-finne-ut-hvem-den-anonyme-tipseren-er-3945902.html Bør hun slippe mildere unna fordi hun er kjent? 0 Siter
Gjest Scarlet O'Hara Skrevet 13. desember 2012 Skrevet 13. desember 2012 ''Bør hun slippe mildere unna fordi hun er kjent?'' Det sier seg jo selv: Selvfølgelig ikke... Noe annet er om hun virkelig har fortjent å bli uthengt som trygdesnyter før hun er evt blir dømt fordi hun er kjent... 0 Siter
tonie Skrevet 13. desember 2012 Skrevet 13. desember 2012 Selvfølgelig ikke, men i og med at jeg ikke har den fjerneste anelse om hva hun har gjort eller ikke gjort vet jeg ikke helt hva jeg skal diskutere. Synes denne saken burde få gå sin gang i det stille, som de fleste andre av det slaget gjør. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.