Gå til innhold

Er dildoreklame bedre enn godtereklame?

Anbefalte innlegg

Gjest dildoreklamehater
Skrevet

Det er jo to forskjellige ting, men hva er vitsen for at kondomeriet skal ha reklame for dildoer?

Når jeg sitter sammen med sønnen min på 12 på kvelden og ser på tv kommer denne reklamen. Jeg synes det er ekkelt at han skal se på det.

Hva er vitsen??

Blir skikkelig irritert.

Fortsetter under...

Gjest Scarlet O'Hara
Skrevet

En dildo-reklame er jo ikke rettet mot barn, og det er det godterireklameforbundet gjelder.

Skrevet

Produktet det reklameres for i en dildoreklame er jo ikke helsefarlig ;o) Men det kan imidlertid ikke sammenlignes med godtereklame, de to sakene har ingenting med hverandre å gjøre.

Men når det er sagt, så er jeg enig med deg i at dildoreklamene blir sendt til feil tidspunkt. De sendes ikke så sent på kvelden, slik at barn ganske langt ned i alder kan risikere å se dem. Og det syns jeg er unødvendig, selv om det ikke akkurat er skadelig. Skal slike reklamer sendes, så bør det helst være om natta.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...