Gjest dildoreklamehater Skrevet 13. desember 2012 Skrevet 13. desember 2012 Det er jo to forskjellige ting, men hva er vitsen for at kondomeriet skal ha reklame for dildoer? Når jeg sitter sammen med sønnen min på 12 på kvelden og ser på tv kommer denne reklamen. Jeg synes det er ekkelt at han skal se på det. Hva er vitsen?? Blir skikkelig irritert. 0 Siter
Gjest Scarlet O'Hara Skrevet 13. desember 2012 Skrevet 13. desember 2012 En dildo-reklame er jo ikke rettet mot barn, og det er det godterireklameforbundet gjelder. 0 Siter
Luska Skrevet 13. desember 2012 Skrevet 13. desember 2012 Produktet det reklameres for i en dildoreklame er jo ikke helsefarlig ;o) Men det kan imidlertid ikke sammenlignes med godtereklame, de to sakene har ingenting med hverandre å gjøre. Men når det er sagt, så er jeg enig med deg i at dildoreklamene blir sendt til feil tidspunkt. De sendes ikke så sent på kvelden, slik at barn ganske langt ned i alder kan risikere å se dem. Og det syns jeg er unødvendig, selv om det ikke akkurat er skadelig. Skal slike reklamer sendes, så bør det helst være om natta. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.