Gå til innhold

Snowboardpakke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt 'barn' som egentlig er voksen (21 år) ønsker seg snowboardbrett i julegave.

H'n har aldri kjørt brett før, egentlig har h'n også kjørt lite slalom.

Men snowboardbrett er nå det største ønske til jul fra meg og pappaen.

Og slike brett koster jo litt. I den anledning lurer jeg på om slike pakker som inneholder brett, sko og bindinger, som er beregnet for nybegynnere/litt øvede er et greit startbrett for en 21-åring. Vedkommende er normalvektig, om slike ting har betydning.

Har sett på en pakke til rundt 2500 på G-Sport. Prøver å legge med linken til denne pakken i katalogen til G-Sport. Nest nederst på side 15, om jeg klarer å linke denne

Jeg skjønner så klart at dyrere utstyr er bedre. Men tenker da at det kan være greit å prøve dette en sesong eller tre, før man eventuelt kjøper dyrere utstyr. Da ser man iallefall om utstyret blir brukt først.

Skrevet

Hvis du skal kjøpe snowboard så ikke glem hjelm og ryggbeskytter da. Min tryna skikkelig i fjor og havnet på nevrokirurgen og hadde han ikke hatt full beskyttelse, kunne det gått riktig gærnt.

Skrevet

Hvis du skal kjøpe snowboard så ikke glem hjelm og ryggbeskytter da. Min tryna skikkelig i fjor og havnet på nevrokirurgen og hadde han ikke hatt full beskyttelse, kunne det gått riktig gærnt.

Det skal jeg ikke glemme :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...