Olav Femte Skrevet 13. desember 2012 Skrevet 13. desember 2012 "Den som ikke elsker ensomheten, elsker heller ikke friheten. Og bare når man er alene er man fri. Arthur Schopenhauer http://no.wikipedia.org/wiki/Arthur_Schopenhauer 0 Siter
Gondor Skrevet 13. desember 2012 Skrevet 13. desember 2012 Kunsten er å være fri når man er sammen med andre. Og da tenker jeg ikke på at man skal strutte av selvtillitt. Bare ha en god understrøm av frihet uansett hvor man er eller hvem man er sammen med. Hilsen en som ikke får det til 0 Siter
Olav Femte Skrevet 13. desember 2012 Forfatter Skrevet 13. desember 2012 Kunsten er å være fri når man er sammen med andre. Og da tenker jeg ikke på at man skal strutte av selvtillitt. Bare ha en god understrøm av frihet uansett hvor man er eller hvem man er sammen med. Hilsen en som ikke får det til Gondor; Er du ikke enig meg jeg ? Jeg er enig, det som var sagt... 0 Siter
Olav Femte Skrevet 13. desember 2012 Forfatter Skrevet 13. desember 2012 Kunsten er å være fri når man er sammen med andre. Og da tenker jeg ikke på at man skal strutte av selvtillitt. Bare ha en god understrøm av frihet uansett hvor man er eller hvem man er sammen med. Hilsen en som ikke får det til Flott innlegg.! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.