Gjest Rettferdighet Skrevet 13. desember 2012 Skrevet 13. desember 2012 Lykke til sier jeg. Han skulle vært i en mørk steinkjeller, lenket med en fotlenke til veggen, og maten skulle vært tørt brød og vann! http://www.tv2.no/nyheter/innenriks/breivik-kraftig-ut-mot-fengselsdirektoeren-3946042.html 0 Siter
Gjest Scarlet O'Hara Skrevet 13. desember 2012 Skrevet 13. desember 2012 Hvor leser du at han vil begå selvmord? 0 Siter
Mrs D Skrevet 13. desember 2012 Skrevet 13. desember 2012 Den mannen tar overhodet ikke inn over seg hva han har gjort og hva han er dømt for. Og det svir nok at hans tid i rampelyset er over, så da gjør han hva han kan for å få litt mer oppmerksomhet. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 13. desember 2012 Skrevet 13. desember 2012 Hvor leser du at han vil begå selvmord? Det lurte jeg på også 0 Siter
Gjest Rettferdighet Skrevet 13. desember 2012 Skrevet 13. desember 2012 Hvor leser du at han vil begå selvmord? Er overskriften til artikkelen på forsiden hos tv2.no ''Hevder fengselet vil drive ham til selvmord'' 0 Siter
Gjest Scarlet O'Hara Skrevet 13. desember 2012 Skrevet 13. desember 2012 Er overskriften til artikkelen på forsiden hos tv2.no ''Hevder fengselet vil drive ham til selvmord'' Ja, det var jo lett å gjette seg til... 0 Siter
EnolaGay Skrevet 13. desember 2012 Skrevet 13. desember 2012 Er overskriften til artikkelen på forsiden hos tv2.no ''Hevder fengselet vil drive ham til selvmord'' "Far vel urettferdige verden!" :0) Pøh. Han der er altfor forelsket i seg selv til å gjøre noe slikt. 0 Siter
Gjest let him Skrevet 13. desember 2012 Skrevet 13. desember 2012 Ja, kan ikke den feigingen bare gjøre det.... så slipper vi å høre navnet hans mer.... irriterer meg at han faktisk lever Å være i norske fengsler er mer en belønning enn en straff. 0 Siter
Gjest mannen sin Skrevet 13. desember 2012 Skrevet 13. desember 2012 Breivik tar selvmord, for en fryktelig tanke....nei, for å være ærlig så er vel ABB en type hvor empatien min ikke slår inn for å si det sånn - selv om han er et menneske. Jeg tenker vel heller på alle de pengene vi bruker på han årlig, som kanskje kunne kommet noen bra folk til gode. 0 Siter
Gjest let him Skrevet 13. desember 2012 Skrevet 13. desember 2012 Er overskriften til artikkelen på forsiden hos tv2.no ''Hevder fengselet vil drive ham til selvmord'' Å stakkars han... hva slags behandling forventer han etter å ha drept x antall personer? Jeg syns han har det altfor luksuriøst sånn han har det nå, egentlig burde han vært i et torturkammer 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.