Gå til innhold

Fire dager til Øygard-dommen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest mannen sin
Skrevet

Er kona fortsatt sammen med han?. Hvor naiv er det mulig å bli etter at alle disse sms-ene har blitt dokumentert?. Norske damer må jo være de mest naive i verden. Dessverre må de også lide for det(se mitt innlegg over)

Skrevet

Er kona fortsatt sammen med han?. Hvor naiv er det mulig å bli etter at alle disse sms-ene har blitt dokumentert?. Norske damer må jo være de mest naive i verden. Dessverre må de også lide for det(se mitt innlegg over)

''Er kona fortsatt sammen med han?. Hvor naiv er det mulig å bli etter at alle disse sms-ene har blitt dokumentert?. Norske damer må jo være de mest naive i verden. Dessverre må de også lide for det(se mitt innlegg over) – mannen sin''

Du "glemmer" å nevne at Øygard osv. er "norske menn".

Med tanke på det du skriver (om menns vold mot kvinner) så burde jo kvinner bare holde seg vekke fra menn...?

Du er jo nettopp i gruppen du fordømmer ("menn").

Gjest mannen sin
Skrevet

''Er kona fortsatt sammen med han?. Hvor naiv er det mulig å bli etter at alle disse sms-ene har blitt dokumentert?. Norske damer må jo være de mest naive i verden. Dessverre må de også lide for det(se mitt innlegg over) – mannen sin''

Med tanke på det du skriver (om menns vold mot kvinner) så burde jo kvinner bare holde seg vekke fra menn...?

Saken er jo at enkelte damer må ta hintet. Både i forhold til menn som Rune Øygård etter alt som kommer fram.

Samme med norsk damer som tror at bare asylsøkeren smiler og virker hyggelig så er han er helt toppers, før de ender som slakt i etterkant.

Gjest mannen sin
Skrevet

''Med tanke på det du skriver (om menns vold mot kvinner) så burde jo kvinner bare holde seg vekke fra menn...?''

Saken er vel at de bør gjøre litt bedre "research" først. Bli sammen med en som du ikke vet noe om bakgrunnen til. Kanskje er personen traumatisert grunnet krig etc. Og mentalt ustabil. Jeg har selv hatt praksis i psykiatrien og personer som virker normale kan være splitter pine gale, selv om det kan ta en stund før galskapen kommer fram.

Også har vi dette med kulturforskjeller da. Selvfølgelig kan han være hyggelig og manipulerende. Er personen fra Norge så er man litt mere sikker.

Skrevet

''Med tanke på det du skriver (om menns vold mot kvinner) så burde jo kvinner bare holde seg vekke fra menn...?''

Saken er vel at de bør gjøre litt bedre "research" først. Bli sammen med en som du ikke vet noe om bakgrunnen til. Kanskje er personen traumatisert grunnet krig etc. Og mentalt ustabil. Jeg har selv hatt praksis i psykiatrien og personer som virker normale kan være splitter pine gale, selv om det kan ta en stund før galskapen kommer fram.

Også har vi dette med kulturforskjeller da. Selvfølgelig kan han være hyggelig og manipulerende. Er personen fra Norge så er man litt mere sikker.

'' Jeg har selv hatt praksis i psykiatrien og personer som virker normale kan være splitter pine gale, selv om det kan ta en stund før galskapen kommer fram.''

Det er vel nettopp derfor at man ikke skal fordømme kvinner som blir sammen med menn, hvor "galskapen" kommer frem etterpå?

(Ref den andre tråden)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...