Gå til innhold

Norsk dame drept av asylsøker-samboer

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

8

• Mary Poppins

7

• PieLill

6

• fineline

6

Annonse

Hvordan en norsk kvinne kan finne på å bli sammen med en asylsøker fra Nord-Afrika er for meg helt ufattelig..

Hva er det som er så ufattelig ved at norske kvinner forelsker seg? En mann som dreper sin samboer er psykisk syk uansett hvor han kommer fra, men det betyr ikke at ingen forelsker seg i psykisk syke menn.

Gjest Påfuglw

Ironien din er helt malplassert.

Ja, kanskje det. Men innlegget er helt merkelig og vanskelig å ta seriøst. Det er ikke slik at alle norske damer går rundt og lar seg drepe til stadighet, uten å ta noe lærdom av det. Formuleringen er pussig. Nå drepes damer generelt av menn, så vi burde kanskje ta en kollektiv, generell lærdom og holde oss unna? Ja, alle drap begås av mennesker, så det beste er vel å bli eremitt.

Jeg klarer ikke å ta innlegg som dette alvorlig.

''Norske damer ser aldri ut til å lære. Til stadighet blir de lurt og drept av våre nye landsmenn.

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10071674 – mannen sin''

Nuvel - statistisk så har en eks-Frper drept nesten 300% mer enn alle som vanligvis drepes i løpet av et helt ÅR (!) i Norge, så advarselen din burde nok heller gjelde dem?

Hvordan en norsk kvinne kan finne på å bli sammen med en asylsøker fra Nord-Afrika er for meg helt ufattelig..

Øh.... tipper hun ble forelska i ham og glad i ham? Er det ikke sånn det funker når man får seg kjæreste da?

Jeg hadde nok ikke falt for en slik mann jeg heller, men jeg skjønner da at man har ulike preferanser mht hvem man faller for og ikke.... Hvis mannen ikke viste tegn til psykisk sykdom, og var oppegående, kjekk og smart - så er det jo ikke ufattelig at hun falt for ham?

Ja, kanskje det. Men innlegget er helt merkelig og vanskelig å ta seriøst. Det er ikke slik at alle norske damer går rundt og lar seg drepe til stadighet, uten å ta noe lærdom av det. Formuleringen er pussig. Nå drepes damer generelt av menn, så vi burde kanskje ta en kollektiv, generell lærdom og holde oss unna? Ja, alle drap begås av mennesker, så det beste er vel å bli eremitt.

Jeg klarer ikke å ta innlegg som dette alvorlig.

Jeg ser poenget ditt og er enig med deg. En nær slektning av meg ble drept av sin psykisk syke samboer så jeg er følsom når det kommer til slikt. De hadde samme nasjonalitet så det har ingen betydning.

Øh.... tipper hun ble forelska i ham og glad i ham? Er det ikke sånn det funker når man får seg kjæreste da?

Jeg hadde nok ikke falt for en slik mann jeg heller, men jeg skjønner da at man har ulike preferanser mht hvem man faller for og ikke.... Hvis mannen ikke viste tegn til psykisk sykdom, og var oppegående, kjekk og smart - så er det jo ikke ufattelig at hun falt for ham?

Nope kall meg gjerne trangsynt men å bli sammen med en asylsøker fra Nord-Afrika er bare helt vilt synes jeg pga de enorme kulturforskjellene.

En venninne av meg gjorde noe liknende og lever idag med voldsalarm. Kom gjerne med eksempler hvor noe sånt har funket helt fint men jeg tror de er få.

Noe helt annet er det med en mann fra Nord-Afrika som er oppvokst med vestlig verdier.

Annonse

Nope kall meg gjerne trangsynt men å bli sammen med en asylsøker fra Nord-Afrika er bare helt vilt synes jeg pga de enorme kulturforskjellene.

En venninne av meg gjorde noe liknende og lever idag med voldsalarm. Kom gjerne med eksempler hvor noe sånt har funket helt fint men jeg tror de er få.

Noe helt annet er det med en mann fra Nord-Afrika som er oppvokst med vestlig verdier.

Jeg kjenner flere par hvor mannen er innvandrer og det funker helt fint. Jeg forstår ikke hvorfor du ber om eksempler. Forventer du at noen skriver navn?

Jeg kjenner også en god del både lykkelige og ulykkelige par som har samme nasjonalitet.

Jeg garanterer ikke at jeg ikke kan forelske meg i en psykisk syk mann.

Jeg kjenner flere par hvor mannen er innvandrer og det funker helt fint. Jeg forstår ikke hvorfor du ber om eksempler. Forventer du at noen skriver navn?

Jeg kjenner også en god del både lykkelige og ulykkelige par som har samme nasjonalitet.

Jeg garanterer ikke at jeg ikke kan forelske meg i en psykisk syk mann.

Jeg har ikke sagt noe om at det ikke er greit å forelske seg i en innvandrer.

Kanskje var mannen oppvokst med vestlige verdier? Hva vet vi?

Jeg er forøvrig helt enig med deg i at det nok er et stort risikoprosjekt å forelske seg i en fra en så ulik kultur, og jeg hadde blitt rimelig fortvila om en av mine døtre ble det! Samtidig greier jeg ikke å tenke at det er helt "utrolig" at forelskelse skjer på tross av totalt ulike kulturer ;)

Jeg er forøvrig helt enig med deg i at det nok er et stort risikoprosjekt å forelske seg i en fra en så ulik kultur, og jeg hadde blitt rimelig fortvila om en av mine døtre ble det! Samtidig greier jeg ikke å tenke at det er helt "utrolig" at forelskelse skjer på tross av totalt ulike kulturer ;)

Å forelske seg er et risikoprosjekt (spesielt for kvinner som forelsker seg i menn) uansett, dessverre.

Menn (som utgjør ca 50% av befolkningen) er ansvarlig for omtrent 96% av all voldelig kriminalitet.

Han var asylsøker så jeg tror neppe han var oppvokst med vestlige verdier.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...