Gå til innhold

Hvor kjøper man rakfisk?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her jeg bor har de det både på Coop Mega og Rema.

Rakfisk er vanvittig godt, og det er en absolutt höjdare om man drikker champagne til. :)

Jeg har så sinnsykt lyst på rakfisk og champagne til middag! Jada det er bare torsdag men man må kunne kose seg i førjulstiden ikkesant?;-)

Lurer på om Centra kan ha det.. jeg får gå innom å sjekke:-)

Jeg har så sinnsykt lyst på rakfisk og champagne til middag! Jada det er bare torsdag men man må kunne kose seg i førjulstiden ikkesant?;-)

Lurer på om Centra kan ha det.. jeg får gå innom å sjekke:-)

''Jada det er bare torsdag men man må kunne kose seg i førjulstiden ikkesant?;-)''

Rakfisk og champagne må da være ypperlig torsdagsmat. Støtter den! :)

Annonse

Jeg har kjøpt rakfisk flere ganger i høst på Meny, Jacobs "merket", men kommer fra Valdres, veldig god, men dyr over 350kr./kg. Vakumpakket filet uten skinn.

På Kiwi her har dem også rakfisk, vakumpakket filet med skinn, fra Vangensten i Valdres, også god.

''Jada det er bare torsdag men man må kunne kose seg i førjulstiden ikkesant?;-)''

Rakfisk og champagne må da være ypperlig torsdagsmat. Støtter den! :)

Det ble rakfisk og champagne og det smakte nyyydelig:-)

Til dessert er det "bakt" banan med smeltet kokesjokolade:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...