Gå til innhold

Hattemaker og konge eller noe slikt :)

Anbefalte innlegg

Sminkøren til sex og singleliv dama tatt for nasking

/www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10071816

Sikkert lest om det.. men.. flyet til NY ble over en time forsinket mens hun ble avhørt av politiet.. Om jeg ble stoppet av politiet for nasking på Gardermoen, hva er sjansen for at de holdt igjen flyet mens de ventet på en oppklaring ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/386676-hattemaker-og-konge-eller-noe-slikt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest baggasjen var sjekket inn

Hvis passasjeren (uansett om det er kong Salomon eller Jørgen Hattemaker) ikke blir med på flyet, må de finne baggasjen hans i lasterommet, og lempe den av før flyet kan ta av.

Så det er ikke noen lettvint og rask avgjørelse uansett.

Hvis passasjeren (uansett om det er kong Salomon eller Jørgen Hattemaker) ikke blir med på flyet, må de finne baggasjen hans i lasterommet, og lempe den av før flyet kan ta av.

Så det er ikke noen lettvint og rask avgjørelse uansett.

Ja, men den prosessen hadde vært GODT i gang lenge før det hadde gått en time om det var meg :)

Annonse

Ja, men den prosessen hadde vært GODT i gang lenge før det hadde gått en time om det var meg :)

Mitt inntrykk er at flyselskapene venter i det lengste med å ta ut igjen innsjekket og innlastet baggasje. Det er derfor du kan høre at de gjørt 'ørten' opprop om personer som må henvende seg til gate nr xx snarest, sitedenfor å bare reise fra pasasjerene.

Mitt inntrykk er at flyselskapene venter i det lengste med å ta ut igjen innsjekket og innlastet baggasje. Det er derfor du kan høre at de gjørt 'ørten' opprop om personer som må henvende seg til gate nr xx snarest, sitedenfor å bare reise fra pasasjerene.

Aha! Takk. Dette har jeg lurt på. Selv om jeg jo skjønte det. Jeg har ikke skjønt hvem som ropes opp og ikke. Ikke helt. Jeg er alltid engstelig for å miste flyet. Jeg har mistet flyet en gang, men da hadde vi ikke rukket å sjekke inn (bagasje), vi sto fremdeles i innsjekkingskøen da ombordstigningen avsluttet. De som ropes opp har bagasjen sin ombord på flyet, og må derfor være med. It makes sense.

Aha! Takk. Dette har jeg lurt på. Selv om jeg jo skjønte det. Jeg har ikke skjønt hvem som ropes opp og ikke. Ikke helt. Jeg er alltid engstelig for å miste flyet. Jeg har mistet flyet en gang, men da hadde vi ikke rukket å sjekke inn (bagasje), vi sto fremdeles i innsjekkingskøen da ombordstigningen avsluttet. De som ropes opp har bagasjen sin ombord på flyet, og må derfor være med. It makes sense.

Jepp, det er det jeg har hørt ihvertfall. Den beste måten å sikre seg mot at flyet reiser fra deg er å sjekke inn bagasjen ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...