Gå til innhold

Er ammen totalt idiot?

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion

http://www.seher.no/908074/christer-falck-mener-anoreksi-viser-viljestyrke

''- Du har jo barn selv, vil du si det samme om de signaliserte at de ville satse på en modellkarriere?

- Ja, det ville jeg. Men jeg passer også nøye på hva de spiser og sørger for at de alltid går rundt sultne, for ingen vil vel ha tykke barn, sier han til Seoghør.no.''

Hva er galt med den mannen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/386683-er-ammen-totalt-idiot/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Jeg er så uenig med denne Falck som det går an å få blitt.

Noen liker sykelig tynne jenter som Viktoria Beckham, men jeg tror flere liker "naturlige" jenter som Adele. Jeg liker små lave, lubne jenter, det er så sexy.

På generelt grunnlag bør flere gjøre som Kurt Nilsen, gi faen i hva andre mener. Media var raskt framme å lurte på hva det var med "tennene". Men han kjører sitt løp og er "seg selv" best.

Mannen må være totalt idiot, helt enig :-)

Annonse

hidi, the scorpion

Hei,

Jeg er så uenig med denne Falck som det går an å få blitt.

Noen liker sykelig tynne jenter som Viktoria Beckham, men jeg tror flere liker "naturlige" jenter som Adele. Jeg liker små lave, lubne jenter, det er så sexy.

På generelt grunnlag bør flere gjøre som Kurt Nilsen, gi faen i hva andre mener. Media var raskt framme å lurte på hva det var med "tennene". Men han kjører sitt løp og er "seg selv" best.

Mannen må være totalt idiot, helt enig :-)

''Mannen må være totalt idiot, helt enig :-)''

Vi har visst gått ut for tidlig, de fleste mener det er ironi, vet ikke helt jeg. Kanskje i forhold til barna sine....

hidi, the scorpion

''Føler meg dum nå. – hidi, the scorpion''

Men forhåpentligvis ikke "totalt idiot"! ;-)

Med vennlig hilsen

''Men forhåpentligvis ikke "totalt idiot"! ;-)''

Det òg. Men mannen har kommet med mange rare utsagn! (Til mitt noe svakt forsvar).

hidi, the scorpion

Vel, ingen er mer ironisk enn den mannen og liker å provosere:-)

''Vel, ingen er mer ironisk enn den mannen og liker å provosere:-)''

Og jeg gikk barfot inn i fellen:( Søren klype, altså.

Vel , jeg har aldri likt mannen, og dette får meg ikke til å like han mer. Basta!

Takk, mrxx;)

''Vel, ingen er mer ironisk enn den mannen og liker å provosere:-)''

Og jeg gikk barfot inn i fellen:( Søren klype, altså.

Vel , jeg har aldri likt mannen, og dette får meg ikke til å like han mer. Basta!

Takk, mrxx;)

I og med at du ikke liker han så fyrte du deg opp med en gang, hehe

''Mannen må være totalt idiot, helt enig :-)''

Vi har visst gått ut for tidlig, de fleste mener det er ironi, vet ikke helt jeg. Kanskje i forhold til barna sine....

Hei,

Ja, han heier vel på Adele han også....

Men om det er et mål ( og det er det visst for noen ) å komme under 40 kg, så har det selvfølgelig med viljestyrke å gjøre.

Det idiotiske som jeg tror han mener "seriøst" er at "idealet" er ned mot 40 kg, et ideal som både er unaturlig og i noen tilfeller sykt.

Blir akkurat som å si at det å kjempe mot naturen og hvordan vi er skapt har med viljestyrke å gjøre. Om en ikke klarer å være våken i 48 timer i strekk har en da svak viljestyrke? Det interessante er HVORFOR 40 kg og HVORFOR være oppe i 48 timer?

Han får fôre sine unger som han vil for min del.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...