Gå til innhold

Hva gjør du i kveld?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg og de to eldste har sett på Hole alone 1 på TV (for ørtende gang - men den er jo bra da). nå ligger minstejenta og sover med beina på mitt fang i sofaen, jente nr to sover på den andre sofaen, eldstemann ser på Golden globe og prøver å være usynlig slik at han får sitte lenger oppe (han tror ikke vi merker ham når han ikke sier noe....) - og mannen holder på med et eller annet på kjøkkenet.

vi er absolutt ikke klare for jul ennå - men vi har ingen planer i morgen, så jeg håper vi får unna litt da.

Jeg er stuptrøtt og skal finne sengen nå (kl. 23:15), har vært alt for lite søvn de siste nettene. Har slappet av med ungene, jentungen og jeg har sett "Teodors julekalender" (24. desember-episoden) på youtube og jeg har quizet poden på hovedsteder (han kunne 82 stykker på rad før han sto fast!), har sendt ungene i seng og nå er det min tur.

Annonse

Jeg har hatt en intensiv kurs / seminar-uke (hvorfor skal dette legges til desember??) og jobba kveldstid for å holde unna 'desember-rushet' på jobb, i kombinasjon med juleavslutninger, adventssamlinger, solsnufester, Hanukkah, Luciafester, sosial pepperkakehusbaking og annet forfallende...

Vegeterer nå foran TV og DOL mens jeg tenker på at jeg bør be om dol-råd ift den ultimate pepperkakehusglasuroppskrifta (sitronsaft eller eddik, styrkeforhold, kjerringråd etc). Sistnevnte føler jeg er en god plan ;-D

Jeg har hatt en intensiv kurs / seminar-uke (hvorfor skal dette legges til desember??) og jobba kveldstid for å holde unna 'desember-rushet' på jobb, i kombinasjon med juleavslutninger, adventssamlinger, solsnufester, Hanukkah, Luciafester, sosial pepperkakehusbaking og annet forfallende...

Vegeterer nå foran TV og DOL mens jeg tenker på at jeg bør be om dol-råd ift den ultimate pepperkakehusglasuroppskrifta (sitronsaft eller eddik, styrkeforhold, kjerringråd etc). Sistnevnte føler jeg er en god plan ;-D

Vegeterer?

Vegeterer?

''Vegeterer?''

Jepp, kan ikke påberope meg opphavet til uttrykket, ei heller oversettelsen " å grønnsake" .

Men altså: Jeg sitter her med en tilnærma hjernedød adferd, og føler meg i slekt med en brokkoli. Det passer meg utmerket pr i dag.

Gjest Nikitava

Jeg og de to eldste har sett på Hole alone 1 på TV (for ørtende gang - men den er jo bra da). nå ligger minstejenta og sover med beina på mitt fang i sofaen, jente nr to sover på den andre sofaen, eldstemann ser på Golden globe og prøver å være usynlig slik at han får sitte lenger oppe (han tror ikke vi merker ham når han ikke sier noe....) - og mannen holder på med et eller annet på kjøkkenet.

vi er absolutt ikke klare for jul ennå - men vi har ingen planer i morgen, så jeg håper vi får unna litt da.

Hole alone 1, beklager, jeg leste det som hole in one - du vet det som er så populært på facebook, der en legger ansiktsbilde av seg selv inn i et annet bilde ; ) Forstod utmerket godt at det var den nostalgiske filmen du mente, etter litt.

Ellers sitter jeg å hører på vinden, har registrert endel flygende gjenstander gjennom natten, blant annet en stol, flere søppelspann og et gjerde. Rydder og vasker huset til jul :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...